Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از سایت اقتصادی مباشر، سهام امارات امروز یکشنبه در معاملات اول جلسه این هفته حدود 13.17 میلیارد درهم (3.58 میلیارد دلار) از ارزش بازاری خود را با وجود مشوق های دولتی در این کشور برای مهار آثار و تبعات گسترش ویروس کرونا از دست داد.

براساس آماری که سایت مباشر با استناد به اطلاعات بازار مالی ابوظبی و دبی تهیه کرده است: ارزش بازاری سهام ابوظبی به 414.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

84 میلیارد درهم در پایان معاملات امروز در مقابل حدود 420.46 میلیارد درهم گذشته رسید و با این احتساب زیان 5.62 میلیارد درهمی (1.53 میلیارد دلاری) متحمل شد.

همزمان، سهام دبی نیز هنگام بستن جلسه امروز رقم 288.98 میلیارد درهم را نسبت به 296.53 میلیارد درهم ثبت کرد و 7.55 میلیارد درهم (2.06 میلیارد دلار) را از دست داد.

این عملکرد با وجود شتاب نهادهای دولتی امارات برای اتخاذ تدابیر پیش دستانه جدید انجام شد. بانک مرکزی امارات طرح حمایت اقتصادی فراگیری به ارزش 37 میلیارد دلار را برای مهار تبعات ویروس کرونا اعلام کرد.

همچنین حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی پنجشنبه گذشته بسته مشوق اقتصادی جدیدی به ارزش 408 میلیارد دلار برای بخش های خرده فروشی و تجارت و گردشگری و انرژی این امارات اعلام کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد دلار میلیارد درهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین