Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای فضای مجازی خبر داد و گفت: خرید متهم از مغازه حلیم فروشی راز او را فاش کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "تورج کاظمی" گفت: بیست و هشتم بهمن ماه امسال خانمی ۲۷ ساله ساکن محله یافت آباد با طرح شکایتی در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای (ناحیه ۳۱ تهران) و مراجعه به پلیس فتا تقاضای شناسایی متهم را خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شاکی اظهار داشت، قصد فروش گوشی همراهم به مدل آیفون ۷ پلاس را داشتم. در سایت خرید و فروش اینترنتی آگهی فروش گوشی¬ام را درج کردم و فردی که مدعی خرید بود با من تماس گرفت و خواهان خرید آن شد وپس از گفتگو بر سر قیمت آن، مقرر شد مبلغ گوشی ام را واریز و تصویر رسید واریزی را از طریق شبکه اجتماعی برایم بفرستد.
این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد به محض دریافت سند واریزی تراکنش مالی پیک موتوری به در منزلم مراجعه کرد و گوشی ام را به همراه کلیه وسایل جانبی و کارتش را به وی تحویل دادم بدون اینکه از واریزی مبلغ مطمئن بشودم به وی تحویل دادم. اما بعداً متوجه شدم که هیچ پولی به حسابم واریز نشده و رسید جعلی است.
این مقام انتظامی با بیان انیکه بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد که متهم هیچ ردی از خود در فضای مجازی برجای نگذاشته است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد متهم مردی ۳۸ ساله و از مغازه حلیم فروشی خرید انجام داده است.
رئیس پلیس فتا افزود: در گام بعدی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر مرتکب همین جرائم مجرمانه شده است و اکنون تحت تعقیب مراجع قضائی در اقصی نقاط کشور است و دارای چندین حساب بانکی که اکثر آن‌ها از سوی مراجع مختلف مسدود شده است.
وی گفت: مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و با دستور قضائی تیمی از ماموران با هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام پلیسی گفت: متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد و برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حلیم حلیم ماه رمضان فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • فروش اینترنتی دارو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار