Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@04:52:59 GMT

قدردانی توئیتری «رشیدپور» از مردم/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۹۲۲۷

این روزها که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده اتفاقات زیادی در کشور رخ داده است. از سودجویی بعضی افراد تا فداکاری کادر درمانی همه در چند روز در کشور خود را نشان داده‌اند. این ویروس در کشورهای دیگر نیز وجود دارد. در این میان واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده است. 

اخبار چهره ها - رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، به تازگی در صفحه شخصی خود در توئیتر پستی منتشر و در آن از مردم ایران قدردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدپور در این پست از کارهای خوب و پسندیده ایرانیان در روزهای سخت کرونا نوشته است.

رضا رشیدپور با انتشار پستی در توئیتر خود گفت: "‌کنار پنجره آواز نخوانده‌ایم هنوز. اما ماسک و الکل هدیه داده‌ایم. داوطلبانه ضدعفونی خیابانی کرده‌ایم. خیلی هامان اجاره‌ها را بخشیده‌ایم. به بیمارستان‌ها لوازم و غذا و نوشیدنی فرستاده‌ایم. فروشگاه‌ها را خالی نکرده‌ایم و ...
تحقیر این مردم نجیب بس است. به هموطنم درود می‌فرستم."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا رضا رشیدپور کرونا ویروس رضا رشيدپور مجری مشهور تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي