Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از اهالی رسانه که در پوشش خبری انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت داشتند، گفت: خبرنگاران در هر شرایطی وظیفه صنفی و اجتماعی و سیاسی خود را انجام می‌دهند که نمونه آن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

استاندار همدان بابیان اینکه اصحاب رسانه یار و یاور مسئولان استان هستند و در جریان انتخابات اصحاب رسانه سنگ تمام گذاشتند، گفت: دعوت رسانه‌ها از مردم باعث شد که مردم استان همدان با شور و شعور در انتخابات حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مشارکت مردم استان همدان در انتخابات مجلس بالاتر از میانگین کشور بوده است شاهرخی با بیان اینکه مفتخر هستیم میزان مشارکت مردم استان همدان در انتخابات مجلس بالاتر از میانگین کشور بوده است، گفت: اصحاب رسانه همواره در کنار مجموعه استان همدان کار اطلاع رسانی را به درستی و با امانت‌داری انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: مسئولان و فعالان مطبوعات و رسانه‌ها در جلسات با امانت داری، انصاف، عدالت و با بهره گیری از دانش خود به ما کمک جدی و مؤثری داشته‌اند.

استاندار همدان با یادآوری اینکه آغاز سال ۹۸ با وقوع بارش‌های ویرانگری همراه بود اما عناصر رسانه به بهترین وجه در راستای اطلاع رسانی و تشریح شرایط برای مردم بهترین کمک رسان ما بودند، گفت: با همراهی رسانه‌ها، مردم اطمینان پیدا کردند که مسئولان پای کار هستند رسانه‌ها کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه بدون حضور اصحاب رسانه این موفقیت امکان پذیر نبود، ادامه داد: این روزها که کشور و استان همدان درگیر بحران ویروس کرونا است خبرنگاران در خط مقدم امر اطلاع‌رسانی برای برقراری آرامش در جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته‌ایم و در این شرایط باید عزم ملی بیش از گذشته وجود داشته باشد تا با بهره‌گیری از امکانات سربلند بیرون بیاییم، عنوان کرد: غلبه بر ویروس کرونا دستوری نیست و اگر پیشگیری و کنترل نشود هیچ نظام درمانی نمی‌تواند پاسخگوی شیوع این ویروس باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید در آحاد مردم این باور به وجود آید که این ویروس به هیچکس رحم نمی‌کند، گفت: مردم باید در خانه بمانند و تا زمانی که ما رعایت نکنیم این بحران ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه در خوشبینانه‌ترین حالت و در صورت پیشگیری و کنترل لازم تا پایان فروردین ماه درگیر این بیماری هستیم، عنوان کرد: نقش اصحاب رسانه در این خصوص بسیار مهم است.

کسبه داوطلبانه واحد صنفی را تعطیل کنند

شاهرخی با تأکید بر اینکه بیمارستان سینا در مرکز استان همدان درگیر این ویروس است، اظهار کرد: از صاحبان تمام صنوف به جز صنوفی که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند، تقاضا داریم داوطلبانه واحد صنفی را تعطیل کنند چراکه در غیر این صورت ممکن است ماه‌ها درگیر شویم و مجبور شویم به اجبار نسبت به تعطیلی صنوف اقدام کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم به کمپین «نوروز بعد از کرونا» بپیوندند، اظهار کرد: تردد و رفت و آمد باعث انتقال ویروس است و باید به این موضوع توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: تا ظهر امروز یکشنبه ۱۲۴ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۵ نفر بهبودی کامل پیدا کردند و در منازل خود قرنطینه هستند و ۵۱ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه از رسانه‌ها تقاضای کمک داریم، اظهار کرد: تمام افراد جامعه نسبت به این اتفاق مسئول هستند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ تخت فعال در استان همدان وجود دارد؛ عنوان کرد: ۱۵ هزار نیروی بسیجی در کل استان آموزش دیده‌اند که در این حوزه یاری‌گر ما باشند.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه ۸ هزار تخت قرنطینه مازاد بر تخت بیمارستانی مازاد بر تخت‌های بیمارستانی آماده شده است، گفت: ۲۳ مرکز ۱۶ ساعته نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب بیماران را مدیریت کنند.

وی رعایت بهداشت فردی، مصرف مایعات، خواب کافی و مدیریت استرس را در کنترل بیماری کرونا مؤثر برشمرد و گفت: مردم در خانه بمانند و این بیماری را جدی بگیرند و بدانند به هیچ عنوان این اتفاق شوخی نیست و اگر مردم کمک نکنند تا پایان تیرماه درگیر این بحران خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات جامعه خواب دانشگاه علوم پزشکی استان مجلس شورای اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان همدان اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد