Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بیانکونری که ساکن امریکا است، می گوید مردم این کشور با هراس زیاد فقط به دنبال خرید از سوپرمارکت ها هستند.

طرفداری - پیش از به تعویق افتادن بازی های سری آ، یوونتوس با یک امتیاز بیشتر نسبت به لاتزیو در صدر جدول حضور داشت و حالا سرنوشت لیگ مشخص نیست. مائوریتزیو ساری امیدوار است بتواند اولین اسکودتوی خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساندرو دل پیرو در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ساری در امپولی و ناپولی ایده های زیبای فوتبال را خلق کرد اما چنین کاری همراه با تمرینات روزانه و ارتباط مستمر به زمان نیاز دارد. یووه چنین زمانی را در اختیار ندارد زیرا آنها بازی های زیادی دارند. بنابراین یک مربی به بیش از یک سال زمان نیاز دارد تا ایده های خودش را به تیم تزریق کند.

ما در یوونتوسِ ساری فوتبال خیلی زیبایی ندیده ایم اما کمی دیده ایم. بنابراین فکر می کنم آنها در مسیر درستی هستند. در نهایت یووه هنوز صدرنشین سری آ است و این شانس را دارد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. 

سیستم ساری بازی هم از 4-3-1-2 به 4-3-3 تبدیل شده و بدین ترتیب باز هم نگرانی هایی در مورد پست بازی دیبالا وجود دارد. دل پیرو در این مورد گفت:

فکر می کنم بهترین پست برای دیبالا کمی پشت سر مهاجم نوک است زیرا او می تواند پاس گل بدهد، دریبل و گل بزند. پائولو باید نزدیک به دروازه حریف باشد اما من او را به عنوان یک مهاجم نوک نمی بینم؛ هر چند که او می تواند فضا را برای هم تیمی هایش باز کند. به نظر من نقش انتقال توپ از هافبک به مهاجم برای او عالی است. 

دل پیرو در لوس آنجلس زندگی می کند و از او سوال شد ایالات متحده چطور با شیوع ویروس کرونا کار می کند:

ما در امریکا در واقع دو یا سه هفته پیشِ ایتالیا را تجربه می کنیم. در حال حاضر توصیه واضحی وجود ندارد که چکار کنیم. بنابراین مردم با ترس و نگرانی از سوپرمارکت ها خرید می کنند. ما ایتالیایی ها در امریکا وضعیت کشورمان را دنبال می کنیم و بنابراین بیشتر آماده هستیم. امریکا از ویروس کرونا مصون نخواهد بود. 

دل پیرو همچنین در اینستاگرامش اعلام کرد او و سایر هم تیمی هایش در ایتالیای 2006، قهرمان جهان قرار است برای کمک به مقابله با ویروس کرونا در ایتالیا به زمین فوتبال برگردند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد