Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا رو به افزایش است و مقامات این کشور در صددند تا از پیامدهای آن بر اقتصاد این کشور بکاهند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، بر اساس گزارش الجزیره قطر، ایالت‌های نیویورک، کارولینای جنوبی و نوادا برای مقابله با ویروس کرونا تمامی مدارس را تا اواخر ماه جاری میلادی تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ایالت الینوی آمریکا دستور داد تمامی رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه از روز دوشنبه تا پایان ماه جاری تعطیل شود.

در پی تشدید بحران کرونا در آمریکا طی روزهای اخیر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر جمعه به‌وقت محلی در راستای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در این کشور حالت اضطراری ملی اعلام کرد.

این در حالی است که صندوق ذخیره مالی آمریکا میانگین‌های سود را به حدود صفر رسانده است تا بر تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا فائق آید.

به گزارش المیادین، صندوق ذخیره آمریکا همچنین اعلام کرد، 700 میلیارد دلار اوراق بهادار را خریداری خواهد کرد تا از رکود در بازار به دلیل شیوع کرونا جلوگیری کند.

اقشار کم درآمد و سیاه پوستان آمریکا بیشترین آسیب را از کرونا می‌بینندکرونا در آمریکا| سفر نهادهای فدرال محدود شدهشدار کارشناسان بهداشتی آمریکا درباره عملکرد فاجعه بار ترامپ در کنترل کرونانگرانی اکثر آمریکایی‌ها نسبت به وخیم تر شدن بحران کرونامقام بهداشتی آمریکا: شیوع کرونا در آمریکا هنوز به اوج خود نرسیده استهجوم آمریکایی ها به فروشگاه ها از ترس ویروس کروناشرکت هواپیمایی آمریکایی پروازهای خارجی خود را 75 درصد کاهش می‌دهدآسوشیتدپرس: مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کرونا عقب بوده‌اندافزایش قربانیان کرونا در آمریکا به 59 نفرقرنطینه 300 نظامی آمریکایی پس از بازگشت از افغانستان

 

انتهای پیام/

 

R36442/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903400

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل