Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین داوری رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه هنوز ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان، برای حضور در فدراسیون دو و میدانی را نگرفته است اظهار داشت: به هر حال یکسری از مراحل اداری باید طی شود و حدود یک هفته بعد از زمان انتخابات طول می‌کشد تا حکم خود را دریافت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوری درباره  وضعیت برنامه های احسان حدادی بیان کرد: من منتظر ابلاغ وزارت ورزش و جوانان هستم تا بتوانم به طور رسمی کارم را در فدراسیون دو و میدانی شروع کنم و در اولین اقدام هم قرار است برنامه‌های مربوط به حدادی را انجام بدهم. اگر حدادی  اجازه ورود به آمریکا را پیدا کند مقدمات اردویش را فراهم می‌کنیم.

داوری درباره شکایت مجید کیهانی به سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: علی نژاد رئیس مجمع انتخابات دو و میدانی اعلام کرد که طبق قوانین و مقررات انتخابات این فدراسیون برگزار شد و آرا هم مشخص است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

جامعه دو و میدانی از برگزاری انتخابات خوشحال هستند 

او درباره اظهارات کیهانی مبنی بر تخلفات صورت گرفته در مجمع انتخاباتی دو و میدانی گفت: به هر حال مجمع انتخاباتی برگزار شد و جامعه دو و میدانی بسیار خوشحال هستند که انتخابات در موعد مقرر خود برگزار شده است. همچنین ورزشکاران امیدوارند برنامه هایشان را بدهند تا کمیسیون مربوطه بررسی کرده و برای کسب سهمیه المپیک مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره مشکلات پیش روی برای تامین هزینه‌های اردوی حدادی در آمریکا و پرداخت حقوق عقب افتاده مربی آمریکایی او اظهار کرد: بله من همه مسائل را جمع بندی کرده ام و بعد مسئولیت دو و میدانی را قبول کردم. مدیریت یک فدراسیون با همین مسائل مواجه است و پرداخت بدهی‌ها امور جاری مدیریتی است که باید بپردازیم. من ۲۰ سال در فدراسیون‌های مختلف حضور داشتم و با مسائل آشنا هستم. به هر حال  بدهی‌ها به وجود می‌آید، اما اگر پول در حساب فدراسیون دو و میدانی باشد در نهایت بعد از اخذ حکمم این بدهی‌ها پرداخت می‌شود. همچنین قیمت‌های متفاوت ارزی پیش آمده است که این موضوع را پیش بینی کردیم.

ما باید روی زیر ساخت نیروی انسانی کار کنیم 

او درباره اینکه هزینه‌های اردوی برخی از دو و میدانی کاران و مربیان خارجی آن‌ها را به چه صورت تامین می‌کند و اینکه حامی مالی فدراسیون این مبالغ را تامین می‌کند، بیان کرد: حامی مالی فدراسیون دو و میدانی جوایز و هدایای مسابقات را می‌داد، اما قرارداد بازیکنان را پرداخت نمی‌کرد. ما بعد از حضور در فدراسیون همه قرارداد‌های دو و میدانی کاران و مربیانشان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تسویه حساب می‌کنیم. مشکل ما در دو و میدانی پول نیست بلکه باید روی زیر ساخت نیروی انسانی کار کنیم و دو و میدانی کاران را پشتیبانی کنیم تا سر و سامان پیدا کنند.

داوری درباره برنامه هایش در فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ما برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم. برنامه کوتاه مدت ما شامل بحث المپیک است که در دوره گذشته ما ۱۰ سهمیه المپیک داشتیم، اما تاکنون ۲ سهمیه بدست آوردیم که باید تعداد ورودی‌ها را افزایش بدهیم. به نظر می‌رسد مهردلان و پیرجهان اولویت در کسب ورودی دارند و یکی، ۲ ورزشکار از جمله بهنام شیری، حسین رسولی و کیوان قنبرزاده هم با وجود اینکه فاصله چشمگیری با ورودی المپیک دارند، اما انگیزه لازم را برای رسیدن به حد نصاب ورودی را دارند.

احتمال کسب ۲ سهمیه دیگر المپیک وجود دارد 

او درباره پیش بینی اش از تعداد سهمیه‌های دو و میدانی در المپیک گفت: من پیش بینی نمی‌کنم، اما امکانش وجود دارد که ۲ سهمیه دیگر هم بدست آوریم. پیرجهان رکوردهایش را  به ثبت رسانده است و جایگاه خوبی هم در رنکینگ جهانی دارد و امیدواریم با حضور در مسابقات انتخابی المپیک بعد از پایان ویروس کرونا بتواند ورودی را کسب کند. او همراه با دادروان مربی اش در اردوی کیش به سر می‌برد. مهردلان با پرتاب خوبش توانست رکورد آسیا را بزند و احتمالش وجود دارد که بتواند حد نصاب المپیک بدست آورد.

داوری خاطر نشان کرد: فرزانه فصیحی هم قرار است در دوی ۱۰۰ متر مورد آزمایش قرار بگیرد و کار او برای کسب سهمیه مشکل است.شیری و قنبرزاده هم  زیر نظر مربیان خارجی کار می‌کنند و سطح رکوردشان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و اگر احتمال کسب سهمیه المپیک را داشتند پشتیبانی مان از آن‌ها را تقویت می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید: داوری: برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی بهتر از بلاتکلیفی بود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند