Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس استان که به ریاست مهندس شاهرخی، استاندار همدان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: آرایشگاه‌های مردانه، زنانه، طلا فروشان و روز بازار‌ها در سطح شهرستان تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان پای کار و کمیته‌های مختلف نیز فعال هستند.

او افزود: از ابتدای شروع بیماری تیم نظارت بر بیماری کرونا در ورودی شهر و به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و به طور مستمر نیز مورد بازدید قرار می‌گیرند.

ولدی گفت: از چهار روز گذشته در میادین استقلال، انقلاب و تعاون شهر ملایر خودرو‌هایی که خارج از شهرستان وارد ملایر می‌شوند مورد کنترل بیشتری قرار می‌گیرند و نیاز مبرم به دستگاه تب سنج  است که از طریق حوزه بهداشت و درمان تهیه و در اختیار همکاران قرار گیرد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: بازدید‌های متعددی از نانوایی‌ها و واحد‌های ارائه خدمت به مردم توسط فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی، اداره صمت و اتاق اصناف صورت می‌گیرد و همزمان در چندین نقطه شهرستان و با ورود خیرین و هماهنگی اداره صمت، ماسک و لباس‌های بیمارستانی را تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت قرار می‌دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود:گند زدایی و ضد عفونی معابر، اماکن عمومی و ادارات با همکاری شهرداری ها، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و دهیاران در حال انجام است و دهیاران با هماهنگی و مسئولیت بخشداران و شورا‌ها معابر روستا‌ها را همچنان گندزدایی و ضدعفونی می‌کنند.

ولدی یاد آور شد: اطلاع رسانی‌های مختلف از طریق فضای مجازی، نصب بنر و تلویزیون شهری در حال انجام است.

او با تشکر از از ائمه جمعه و جماعات، دادستانی، دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه اداره اطلاعات، شبکه بهداشت و درمان، بسیجیان، اداره صمت، شهرداران و دهیاران گفت: درخواست دارم تا ماشین‌های که در اختیار نیرو‌های نظامی شهرستان است برای ضد عفونی و گندزدایی به کمک ستاد شهرستان بیایند تا بتوانیم سطح شهر را در دو یا سه نوبت در شبانه روز ضد عفونی کنیم.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در بیمارستان‌های امام حسین (ع)، غرضی و مهر امکانات و بخش‌های لازم و ویژه در نظر گرفته شده است و ۱۰۰ میلیون تومان نیز اوقاف و امور خیریه ملایر در نظر گرفته است تا برخی از امکاناتی که مورد نیاز است تهیه و در اختیار متولیان امر قرار گیرد.

ولدی افزود: لازم است تا داروخانه‌ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرند تا در زمینه دارو و لوازم بهداشت فردی مردم با مشکلی روبرو نشوند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی برخی صنوف فرماندار ویژه ملایر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند