Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:42:22 GMT

 نقاهتگاه ۶۵۰ تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۰۱۶۲

 نقاهتگاه ۶۵۰ تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می‌شود

وجیه الله نوروزی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ابهر افرود: تاکنون ۶۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های ابهر بستری شده اند که از این تعداد ۴۲ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند و ۲۵ بیمار تحت درمان هستند.
وی با تاکید براینکه در شرایط فعلی مدیریت بحران باید به طور قوی اقدام و عمل کند، تصریح کرد: مرخصی همه مدیران شهرستان ابهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ابهر تاکید کرد: به منظور قطع زنجیره عفونت و انتقال بیماری کرونا و کاهش اجتماعات مردمی و حفظ سلامت مردم تمامی صنف های غیرضروری به سرعت تعطیل خواهند شد.
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در اجرای توصیه‌های مسؤولان بهداشت و درمان مبنی بر ماندن در خانه، اظهار داشت: پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ابهر ممنوع است.
نوروزی بیان کرد: مطب و درمانگاه‌های خصوصی برای خدمت رسانی به مردم در این روزها دایر خواهند بود.
این مسؤول عنوان کرد: صنایع و واحدهای تولیدی به جز واحدهای صنعتی تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش نیز تعطیل خواهند شد. 
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: تولیدات گوشت و مواد پروتئینی، کشتارگاه‌ها، نانوایی‌ها و فروشگاه های موادغذایی که مایحتاج روزمره مردم را تامین  می کنند اجازه فعالیت دارند.
وی در پایان از مردم خواست، باتوجه به اینکه خانه امن ترین مکان برای حفظ سلامت خانواده و جامعه در این بحران است، از عموم مردم می خواهیم فقط برای تهیه مایحتاج ضروری زندگی که بیشتر تهیه خواربار است از منزل خارج شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۲۰۱ نفر رسیده است که از این ۱۳ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ابهر ویروس کرونا سازمان مدیریت بحران کشور بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر ویروس کرونا سازمان مدیریت بحران کشور بهداشت و سلامت ابهر ویروس کرونا سازمان مدیریت بحران کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد

چکش‌ها سه هفته دیگر با دیوید مویس خداحافظی می‌کنند. 

طرفداری | دیوید مویس کمتر از یک ماه دیگر با پایان قراردادش وست‌هم را ترک می‌کند.

به گزارش اتلتیک؛ باشگاه وست‌هم از تیم اشتایدن خواسته است که در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر از حضور در باشگاه خودداری کند. به مدیر فنی وست‌هم گفته شده است که فعالیت حضوری او در باشگاه به دلیل گمانه‌زنی در مورد آینده دیوید مویس، بی‌احترامی محسوب می‌شود. طی جلسه داخلی، چکش‌ها به این نتیجه رسیدند که اشتایدن تا پایان فصل اجازه فعالیت حضوری را نداشته باشد. مدیر آلمانی نیز به دلیل ایجاد جو مثبت در باشگاه، مخالفتی با این تصمیم نشان نداد. او تابستان گذشته بر سر اهداف نقل و انتقالاتی با دیوید مویس با مشکل مواجه شده بود.

مدیر فنی وست‌هم جست‌وجو برای سرمربی جدید را دنبال می‌کند. دیوید مویس که چکش‌ها را پس از 43 به یک جام بزرگ رساند، با وجود صحبت با دیوید سالیوان، به احتمال فراوان باشگاه را ترک می‌کند. وست‌هم اکنون در فاصله 3 هفته به پایان فصل، در رتبه هشتم ایستاده است. از خولن لوپتگی به عنوان گزینه اصلی هدایت باشگاه لندنی نام برده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پایان هفته بارانی در استان سمنان
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر