Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از رفت‌وآمدها از شهرهای دیگر به سمت زاهدان گفت: مردم در ایام نوروز دید و بازدیدها و انجام رسومات را متوقف کنند.  چیزی که جای نگرانی است اینکه مردم شرایط را باور نکرده و جدی نمی‌گیرند.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در زاهدان هم مشکل ایجاد کرده و مهم‌ترین نگرانی اکنون رفت‌وآمدها از استان‌های دیگر به سمت زاهدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برخی هم استانی‌های مقیم در شهرهای دیگر در این ایام به سمت استان می‌آیند، افزود: از استاندار خواهش کردیم که اتوبوس‌های مسافربری را متوقف کنند و قطارها را هم از تهران، یزد، کرمان و دیگر شهرها به استان محدود کردیم. همچنین پروازها به سمت استان به حداقل در روز رسیده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در ایام نوروز دید و بازدیدها و انجام رسومات را متوقف کنند.  چیزی که جای نگرانی است اینکه مردم شرایط را باور نکرده و جدی نمی‌گیرند. 

شهریاری با تأکید براینکه نمازهای جمعه و جماعت در میان اهل تسنن و تشیع تعطیل شده و تجمع‌ها هم انجام نمی‌شود، گفت: توصیه‌ها صورت می‌گیرد و استان سیستان و بلوچستان و زاهدان هم وضعیتی همانند تمامی کشور دارد. البته خطر شیوع ویروس در این منطقه مانند شهرهای شمالی و قم، اصفهان و تهران نیست، اما بیماری شروع شده و مسئولان را نگران کرده است.

وی اضافه کرد: مشکلی که مردم را در استان نگران کرده کمبود اقلامی بهداشتی است و ماسک و مواد ضد عفونی به راحتی در دسترس همه قرار نگرفته است. 

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در زاهدان حاشیه نشینی بسیار گسترده است به طوری که یک سوم جمعیت و حدود 350 هزار نفر را تشکیل می‌دهند که نگران کننده است. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا فضا را کنترل کنند و امیدواریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

شهریاری گفت: استان سیستان و بلوچستان بسیار گسترده است. با توجه به فقری که در میان مردم وجود دارد و عملکرد بهداشتی امیدواریم بتوانیم شیوع بیماری را در میان مردم کنترل کنیم. 

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا نماینده مردم زاهدان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود