Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:16:56 GMT

تماس مردم با اورژانس سه برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۰۳۹۹

تماس مردم با اورژانس سه برابر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا وفایی‌نژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون روزانه بیش از پنج هزار تماس غیر مرتبط با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد حاصل می‌شود که این مساله روند ارائه خدمات به بیماران اورژانسی نظیر بیماران قلبی و عروقی و افراد سانحه دیده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: اگرچه با راه‌اندازی سامانه مشاوره پزشکی ویژه کرونا تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه کرونا کمتر شده است، اما همچنان تعداد تماس‌های بی مورد و نامرتبط با اورژانس زیاد است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مردم به دلیل ترس از ابتلا به بیماری کرونا برای انجام ترزیقات و اقدامات سرپایی درخواست حضور نیرو‌های اورژانس را در منزل خود دارند درحالی که هرگونه تزریقی باید در درمانگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات درمانی زیر نظر پزشک انجام شود و ارائه خدمات این چنینی در حیطه وظایف اورژانس ۱۱۵ نیست.

وفایی نژاد افزود: از مردم تقاضا می‌کنیم برای دریافت جواب پرسش‌های خود در زمینه کرونا تلفن اورژانس ۱۱۵ را اشغال نکنند، زیرا که با این اقدام فرصت پاسخگویی را از بیماران اورژانسی و نیازمند ارائه خدمات فوری خواهند گرفت.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا اورژانس مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز