Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به علت کمبود اعتبارات دولت و دانشگاه علوم پزشکی تجهیز بیمارستان آستارا به دستگاه سی‌تی‌اسکن به تأخیر افتاد گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد به زودی این مرکز به دستگاه سی‌تی‌اسکن مجهز می‌شود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که در ماه‌های گذشته برای حل و فصل کمبودهای بیمارستان شهید بهشتی آستارا انجام شد خبر داد و اظهار داشت: با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همت بلند خیران آستارایی، دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهید بهشتی نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا به مدت سه ماه است که خریداری شده اما در محوطه این مرکز درمانی بلاتکلیف مانده و راه‌اندازی نشده بود عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اپیدمی شدن آن در گیلان وجود چنین تجهیزاتی برای درمان بیماران مبتلا بسیار ضروری است.

داداشی اعتبار مورد نیاز برای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهید بهشتی آستارا را چیزی حدود 800 میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به کمبودهای دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در بحث اعتبارات و مشکلاتی که دولت و کشور در حوزه منابع مالی داشته و دارد تخصیص این منابع به شهرستان آستارا به تعویق افتاد.

کرونا در آفریقا |گزارش غیررسمی درباره آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در مصرقطعی‌ترین راهکار از بین بردن چرخه انتشار ویروس کرونا چیست؟!مدافع سابق منچسترسیتی به ویروس کرونا مبتلا شد

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از تزریق منابع مالی برای راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان آستارا که با تأخیر انجام شد سخن گفت و تصریح کرد: با توجه به این چالش‌ها، جمعی از خیران آستارایی در اقدامی خداپسندانه و برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا کارگروهی را برای رفع کمبودهای بیمارستان آستارا تشکیل دادند.

وی ضمن قدردانی از حرکت خداپسندانه خیران آستارا جهت تأمین امکانات ضروری بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان ابراز داشت: تاکنون چیزی حدود یک میلیارد تومان پول توسط خیران جمع‌آوری شده است از طرفی خیران برای تأمین دستگاه ups که به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داشتند نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

 نماینده مردم آستارا در مجلس به جلسه‌ اخیری که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان داشته است اشاره کرد و گفت: برای تهیه دستگاه انژکتور بیمارستان شهید بهشتی آستارا بالغ بر 300 میلیون تومان از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعتبار گرفتیم تا از بهترین نوع خریداری و در این مرکز نصب شود.

داداشی تخصیص اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا را مورد تأکید قرار داد و گفت: کادر بهداشت و درمان گیلان این روزها ایثارگرانه مشغول مداوای بیماران هستند و امیدواریم کمبودهای این مرکز درمانی نیز برای رسیدگی به بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا برطرف شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان برای مواجهه با چنین بحران عظیمی که به جهت شیوع گسترده ویروس کرونا پدید آمد را ضعیف خواند و عنوان کرد: امیدواریم دولت به مجموعه وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی نگاه ویژه‌تری داشته و در تخصیص اعتبارات به این حوزه‌ها دریغ نکند.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان شهید بهشتی آستارا دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آستارا میلیون تومان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد

ایسنا/بوشهر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دومین ایثار ماندگار سال جاری خبر داد و گفت: بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد.

دکتر نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر اظهارکرد: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده، مرگ مغزی وی تایید شد.

دکتر شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد ایشان برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تقدیر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان خاطرنشان کرد: این صد و هفدهمین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است. همچنین تاکنون هفت قلب به صورت هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت