Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دو کارخانه مهم و تولیدی "هپکو" و "آذرآب" تا پایان سال ۱۳۹۸ تعطیل شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دو کارخانه مهم و تولیدی "هپکو" و "آذرآب" در اراک تا پایان اسفندماه تعطیل شدند و پس از سال 98 این دو شرکت کار خود را از سر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ابوذر جعفری» رئیس شورای کارگری شرکت هپکو اراک با تایید این خبر گفت: فعالیت تولید در این واحد صنعتی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان اسفندماه 98 متوقف شد، هر چند تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت هپکو اراک گزارش نشده است اما مدیریت این مجموعه صنعتی با هدف مقابله با شیوع این ویروس به طور موقت اقدام به تعطیلی این واحد تولیدی کرده است.

وی ادامه داد: در طول دو هفته اخیر تمامی بخش‌های تولیدی، سالن‌های رنگ، جوشکاری، مونتاژ، فضاهای آموزشی، ورزشی و اداری شرکت هپکو اراک در دو مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده که شمار قابل توجهی از کارکنانی که از بیماری‌های زمینه‌ای برخوردار بوده‌اند با هدف پیشگیری از کرونا به مرخصی فرستاده شدند.

جعفری بیان کرد: با پیگیری‌های کادر مدیریت، حقوق بهمن ماه و عیدی کارگران پرداخت شده است.

«جواد صابری» نایب رئیس شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب نیز با تایید این خبر درباره آذرآب گفت: این واحد تولیدی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت خود را تا پایان اسفندماه تعطیل کرد که در صورت گسترش و یا تداوم شرایط موجود امکان تعطیلی شرکت صنایع آذرآب تا پایان تعطیلات نوروز نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: شمار نیروهای شرکت صنایع آذرآب نسبت به دیگر واحدهای تولیدی زیاد است و تعدادی از این نیروها نیز دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و باید تحت هر شرایط از شیوع این ویروس به داخل شرکت جلوگیری کرد، البته عیدی کارکنان هفته گذشته پرداخت شد اما حقوق بهمن‌ و اسفندماه امسال پرداخت نشده است.

صابری عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا فعالیت شرکت صنایع آذرآب را تحت تاثیر قرار داده به طوری که نیروهایی که برای نصب به واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی اعزام شده‌اند با دستور شرکت کار را تعطیل کرده‌اند.

عشایر کرونا نگرفته انددو هتل در کرمان برای نقاهتگاه بیماران کرونایی اختصاص یافت31 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی افزوده شد

درحال بروزرسانی...

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت صنایع آذرآب ویروس کرونا تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت