Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش یورو اسپورت عربی، ویروس کرونا تقریبا همه کشورهای جهان را گرفتار خود کرده است و به معضلی بزرگ تبدیل شده است. معضلی که ورزش جهان و خصوصا فوتبال را نیز گرفتار کرده است. لیگ های مختلف در سراسر جهان تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته اند و تعطیل شده‌اند.

باتوجه به اینکه ممکن است این ویروس تا یکی دو ماه آینده نیز نابود نشود این احتمال زیاد است که پایان لیگ های فوتبال کشورها نیز اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا برای مشخص کردن تیم قهرمان در صورت اعلام پایان لیگ‌ها چهار سناریو تعیین کرده است:

۱ - پایان اعلام لیگ بدون مشخص کردن تیم قهرمان (در این صورت در لیگ کنونی فوتبال ایران با وجود صدرنشینی پرسپولیس این تیم قهرمانان نخواهد شد).

۲- سناریوی دوم اینکه در صورت اعلام پایان لیگ، قهرمانان نیم فصل نخست به عنوان قهرمان لیگ انتخاب شود (در این صورت پرسپولیس در لیگ ایران به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد چرا که در زمستان عنوان قهرمانی نیم فصل نخست را به دست آورد).

۳- سناریوی سوم این است که قهرمان فصل قبل به عنوان قهرمان فصل جاری هم انتخاب شود (در این صورت هم پرسپولیس در لیگ ایران به عنوان قهرمانی خواهد رسید).

۴ - سناریوی چهارم هم این است که جام قهرمانی به تیمی داده شود که تا قبل از تعطیلی لیگ صدرنشین بوده باشد (در این صورت هم جام قهرمانی در لیگ ایران باید به پرسپولیس داده شود).

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیفا لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس عنوان قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی شش وزن نخست به شرح زیر است:

۳۵ کیلوگرم ۳۳ نفر
۴۱ کیلوگرم: ۳۵ نفر
۴۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۵۷ کیلوگرم: ۳۷ نفر
۶۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۸۵ کیلوگرم: ۳۵ نفر

دیگر خبرها

  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور