Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:53:14 GMT

توزیع بیش از هزار تن میوه در ۲۵ غرفه سطح شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۱۰۲

توزیع بیش از هزار تن میوه در ۲۵ غرفه سطح شهر

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از توزیع بیش از هزار تن پرتقال و سیب در 25 غرفه نوروزی تنظیم بازار خبر داد.

علیرضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده سازمان میادین در آستانه نوروز، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری، برنامه‌ها مطابق با سال گذشته نیست و تاکید این است که برنامه استقبالی از زائرین و مسافرین نداشته باشیم تا مردم در منازل خود بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه محوریت خدمات شهرداری برای شهروندان قمی است، افزود: یکی از اقدامات راه‌اندازی غرفه‌های عرضه میوه نوروزی است که خواهش ما از مردم این است که در این غرفه‌ها تجمع نکنند تا سلامت و بهداشت مردم به خطر نیافتد.

مظفری با بیان اینکه 700 تن پرتقال و 350 تن سیب در قالب 25 غرفه در سطح شهر بین شهروندان توزیع می‌شود، افزود: این غرفه‌ها به عنوان تنظیم بازار شب عید با همکاری سازمان صمت و معاونت اقتصادی استانداری فعال شده‌اند.

وی بیان کرد: این غرفه‌ها از 22 اسفند کار خود را آغاز کرده‌اند و کار آنها تا ایام نوروز ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه 10 غرفه عرضه ماهی و سبزه شب عید نیز در سطح شهر استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: البته فعالیت این غرفه‌ها به طور کامل با تاییدیه نهادهای بهداشتی استان است و اگر نیاز به تعطیلی آنها هم باشد این کار صورت خواهد گرفت.

مظفری با اذعان به اینکه 10 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، گفت: تاکید بر این است که تمام نکات بهداشتی در این جایگاه‌ها رعایت شود و از مردم خواهشمندیم حتما نکات بهداشتی را رعایت کرده و به نازل‌ها دست نزده، هزینه سوخت را با کارت پرداخت کنند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان در حالت آماده‌باش است و در ایام نوروزی پیش‌بینی سرکشی به خدمات را داریم و اگر مشکلی بود شهروندان می‌توانند موارد لازم را با سامانه 137 در میان بگذارند.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: میوه نوروز قم سیب سازمان میادین غرفه ها تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند