Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@21:27:56 GMT

واکنش وزیر ارتباطات به بارش بادمجان از آسمان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۱۷۳

واکنش وزیر ارتباطات به بارش بادمجان از آسمان +عکس

رویداد۲۴  دیروز ویدیویی از بارش بادمجان از آسمان در فضای مجازی منتشر شد  و توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد و باعث سوالات طنز کاربران شد. 

این ویدیو که با استفاده از جلوه‌های ویژه توسط متخصصان این امر ساخته شده است، تعجب برخی‌ها را برانگیخت و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در همین رابطه مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:بارش بادمجان از آسمان تهران! +فیلم

آذری جهرمی به زبان طنز در حساب توییتری خود نوشت:

"‏خدا بگم چه کارتون نکنه، از وقتی رسیدم خونه دارم جواب سئوالات متعدد بچه‌ها در مورد امکان علمی بارش بادمجون از آسمون جواب میدم. آخه ابر بادمجونی کجا بود؟".

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s3Y خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بارش بادمجان آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب

وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور در مرکز سامد فاصله را با مردم کم می‌کند گفت: برای ما افتخاریست ارتباط با مردم بی‌واسطه باشد تا به عنوان خدمتمگذار در خدمت آن‌ها باشیم و به لحاظ توانایی و شرایطی که در اختیارمان است بتوانیم کاری برای آن‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید احترام معلم را نگه داریم افزود: گوهر ملت در دست معلم امانت است.

صحرایی گفت: سیمای آینده کشور در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، کانون خلق آینده هر کشور در آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به دانشجومعلمی که درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان سوال کرد، گفت: رای دیوان شیوه گرفتن را ابطال کرده است؛ مصوبه مربوط به سال ۹۱ است که براساس قانون متعهدین خدمت گفته است ۴۵ درصد برای ارائه خدمات رفاهی کسر شود و همین موضوع باعث شده به دانشگاه فرهنگیان به اندازه سایر دانشگاه‌ها بودجه ندهند.

وی با بیان اینکه وقتی رای به ما ابلاغ شد از استان‌ها خواستم تا این شیوه کسورات را نگه دارند افزود: باید هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان تصمیم بگیرد. همچنین به دانشگاه گفتیم به ما جدول ارائه داده و وضعیت کسر از حقوق دانشجو معلمان به ازای وضعیت هر دانشجو متفاوت است.

صحرایی با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: به پلیس فتا گفته‌ایم این موضوع را پیگیری کند. هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به معلمی که در مدارس روستایی تدریس و نسبت به حقوق پایین نومعلمان گلایه داشت گفت: امسال ۸ نفر از معلمان نمونه کشوری از میان معلمان روستایی بودند که این نشان دهنده توجه به آنهاست.

وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند، اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیرو‌های مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم ادامه داد: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آن‌ها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.

معلمان محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند

وی افزود: بعد از اجرای رتبه بندی معلمان میانگین حکم آن‌ها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم.

به گزارش ایسنا، دانشجومعلم دیگری نیز در خصوص رفاهیات معلمان، واریز حق التدریسی‌ها و فوق‌العاده ویژه معلمان پرسید که وزیر آموزش و پرورش در جواب گفت: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته هم نداشتیم، اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

وی گفت ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بوده که سه ماه آن واریز شده و طی ۲ هفته دیگه ۳ ماه دیگر هم واریز می‌شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید هم کلا از این بابت تسویه می‌کنیم. فوق العاده ویژه را هم همه دریافت می‌کنند، اما فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی به همه تعلق نمی‌گیرد بلکه به معلم چند پایه، روستایی و شبانه روزی تعلق می‌گیرد.

پاداش بازنشستگان هر ساله در نیمه دوم سال بعد واریز می‌شود

معلم بازنشسته دیگری از تاخیر در پرداخت پاداش و سنوات بازنشستگان گفت و از وزیر خواستار پرداخت به موقع شد تا گوشه‌ای از مشکلات زندگی را بگیرد که صحرایی در جواب گفت: سال گذشته ۲۲.۷ همت پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ قبل از عید پرداخت شد، هرسال پاداش بازنشستگان نیمه دوم سال بعد واریز می‌شود و امیدواریم پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۲ زودتر پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند