Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به خانواده‌های مددجو و کم‌برخوردار ضرورت دارد، گفت: بر این اساس طرح آستان مهربانی به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این طرح با رعایت شئون افراد و حفظ کرامت آن‌ها بسته‌هایی شامل ارزاق و خشکبار از محل اجرای نیات موقوفات و نذورات مردمی تهیه خواهد شد و درب منزل افراد نیازمند تحویل آن‌ها خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برخلاف سال‌های گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا برنامه‌ای برای لحظه تحویل سال‌نو در جوار بقاع متبرکه استان ندارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در اجرای این برنامه از ظرفیت خیرین هم استفاده خواهد شد و با کمک‌های این انسان‌های نوع‌دوست، تلاش می‌شود تا بخشی از نیاز‌های معیشتی اقشار نیازمند در آستانه سال‌نو مرتفع شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آستان مهربانی بقاع متبرکه مازندران نذورات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران  با اعلام این خبر اظهارکرد: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از رویداد با همکاری اساتید و صاحبنظران حوزه اجتماعی و با مشارکت تیم علمی و تخصصی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی و بررسی طرح‌نامه ها، بر اساس رویکرد شناخت دقیق مساله و موضوع در محله، تمرکز بر فعالیت محور بودن طرح‌ها، همسویی اهداف تعیین شده با فعالیت‌های اجرایی طرح و انطباق طرح با نیاز زنان و خانواده‌ها در محلات است، به گونه‌ای که منجر به تقویت مشارکت زنان و خانواده‌های آنان در محله شود.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تاکید بر این موضوع که دبیرخانه ریحان شهر دایمی است خاطرنشان کرد: در سومین مرحله، ۱۵۷ طرح در سامانه کایپر بارگذاری شده است که پیش از این با نظر راهبران منطقه‌ای و در سطح مناطق ۲۲ گانه بررسی و ابعاد و ظرفیت‌های طرح‌ها طی جلسات حضوری و بازدید از آنها، مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)