Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:27:13 GMT

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۳۴۲

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان می توانند با درج شماره پرونده یا اطلاعات فردی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پیرو اطلاعیه های منتشره ۱۵ دی ۹۸ و ۲۲ دی ۹۸ آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه های ذیربط مراجعه کرده اند می توانند کارنامه نهایی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج در کارنامه و توضیحات ذیل آن اقدام کنند.

تمامی داوطلبانی که برای آنها کارنامه قبولی صادر شده است، باید از امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ از طریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده موردنظر، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.

داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع بکار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

نتایج نهایی کدشغل محل های کاردان بالینی و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی در استان زنجان،  کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کاردان بالینی فوریت های پزشکی در استان آذربایجان غربی و پرستار در استان کرمانشاه در فرصت بعدی اعلام می شود.

همچنین نتایج نهایی کدشغل محل های پرستار، پزشک عمومی، کارشناس اتاق عمل، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس امور اجرایی سلامت، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کارشناس تغذیه، کارشناس هوشبری،  ماما،  مددکار بهداشتی و درمانی، مسئول خدمات مالی، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت،  حسابدار، کارشناس امور اداری، کارشناس شبکه، کارگزین، متصدی امور دفتری و مهندسی تأسیسات در استان کردستان متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 4879589

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی دانشگاه ها سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه فنی و حرفه ای محمد مهدی طهرانچی دانشگاه امیرکبیر دانشگاه پیام نور کنکور 99 علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است