Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:18:36 GMT

۱۴ واحد فروش مرغ زنده در دالاهو پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۴۰۵

۱۴ واحد فروش مرغ زنده در دالاهو پلمب شد

«اردشیر جمشیدبیگی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری کارگروه سلامت دالاهو در مقابله با بیماری مشترک بین دام و انسان و همچنین کرونا در این شهرستان و پلمب واحدهای عرضه دام خبر داد و افزود: این کارگروه در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان و با تاکید مراجع قضایی به همراه مصوبات آن در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبارزه با ویروس کرونا وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی عوامل فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی ربط از جمله شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری ها و شهرداری های تابع و دامپزشکی در قالب اکیپ مشترک برای حفظ سلامت مردم اقدام به پلمب ۱۴ واحد عرضه مرغ زنده در دالاهو صورت گرفت.

او از اجرای مرحله دوم و سوم پلمب مراکز غیرمجاز توزیع مواد خام دامی و زنده فروشی دام و طیور و تعطیلی آنان در شرایط بحرانی کنونی همزمان با سراسر کشور در دالاهو خبر داد و گفت: شهروندان بایست آژیر قرمز این بحران را جدی بگیرند و تا رفع بحران کرونا از منازل خارج نشوند و به هیچ عنوان از دستفروشان مواد غذایی و غیربهداشتی تهیه نکنند.

جمشیدبیگی در بخش دیگری از سخنانش به ادامه مبارزه با ویروس کرونا و لزوم رعایت ایمنی و بهداشتی از سوی همه ارگان ها به ویژه دامداران و دامپروری های شهرستان دالاهو اشاره و تصریح کرد: پلمب مراکز غیرمجاز و آلوده عرضه فراورده‌های خام دامی در سطح شهر ریجاب انجام خواهد شد و گزارش تکمیلی آن ارسال می گردد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: با مثبت اعلام شدن تست ۱۳ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۱۵ نفر رسید که ۱۰ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۱۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۵۰۳ نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۶ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۵۳ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۹ نفر در اسلام آبادغرب، ۲۰ نفر در سنقر، ۱۴ نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه مرغداری سازمان دامپزشکی کشور دالاهو بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه مرغداری سازمان دامپزشکی کشور دالاهو بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمانشاه مرغداری سازمان دامپزشکی کشور دالاهو بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی