Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل استان تا کنون پرداخت شده است که با اجرایی شدن آن‌ها زمینه ایجاد هفت هزار و ۲۲۲ شغل جدید فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک، افزود: پرداخت تسهیلات کلیه طرح‌های معرفی شده به بانک نیازمند ۵۴۴ میلیارد تومان اعتبار است که با تامین آن می‌توان در مجموع ۱۱ هزار و ۴۳۶ اشتغال جدید ایجاد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: شهرستان سنندج هزار و ۵۵۴ طرح با ۱۲۰ میلیارد تومان و ایجاد دو هزار و ۸۳۱ فرصت شغلی را به بانک‌های عامل ارسال کرده که تا کنون ۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به هزار و ۴۶ طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال هزار و ۹۹۴ نفر را فراهم کرده است.

صلواتی یادآور شد: دیواندره با ۸۶۴ طرح در جایگاه بعدی است که پرداخت تسهیلات آن‌ها نیازمند ۶۴ میلیارد تومان است و در صورت پرداخت زمینه اشتغال هزار و ۴۱۸ نفر فراهم می‌شود و این در حالی است که تا کنون ۷۴۲ طرح با دریافت ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال هزار و ۹۲ نفر را فراهم کرده اند.

او بیان کرد: شهرستان سروآباد ۷۸۴ طرح با ۲۹.۴ میلیارد تومان و ایجاد هزار و ۶۰ فرصت شغلی را به بانک‌های عامل ارسال کرده که تا کنون ۲۳.۷ میلیارد تومان به ۷۰۶ طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال ۹۳۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: شهرستان قروه با ۵۵۸ طرح در جایگاه بعدی است که پرداخت تسهیلات آن‌ها نیازمند ۴۸.۶ میلیارد تومان است و در صورت پرداخت زمینه اشتغال ۸۵۶ نفر فراهم می‌شود و این در حالی است که تا کنون ۳۲۱ طرح با دریافت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال ۵۶۹ نفر را فراهم کرده اند.

صلواتی اظهار داشت: شهرستان کامیاران ۵۰۳ طرح با ۵۹.۶ میلیارد تومان و ایجاد هزار و ۶۶۳ فرصت شغلی را به بانک‌های عامل ارسال کرده که تا کنون ۳۲.۳ میلیارد تومان به ۳۱۳ طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال ۵۸۴ نفر را فراهم کرده است.

او افزود: شهرستان دهگلان با ۴۷۴ طرح در جایگاه بعدی است که پرداخت تسهیلات آن‌ها نیازمند ۶۶.۱ میلیارد تومان است و در صورت پرداخت زمینه اشتغال ۸۴۸ نفر فراهم می‌شود و این در حالی است که تا کنون ۳۶۵ طرح با دریافت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۳۷ نفر را فراهم کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: شهرستان سقز ۳۸۵ طرح با ۴۱.۲ میلیارد تومان و ایجاد ۷۳۶ فرصت شغلی را به بانک‌های عامل ارسال کرده که تا کنون ۳۳.۶ میلیارد تومان به ۲۵۶ طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال ۵۷۹ نفر را فراهم کرده است.

صلواتی یادآور شد: شهرستان مریوان با ۳۹۸ طرح در جایگاه بعدی است که پرداخت تسهیلات آن‌ها نیازمند ۴۸.۳ میلیارد تومان است و در صورت پرداخت زمینه اشتغال هزار و ۳۰ نفر فراهم می‌شود و این در حالی است که تا کنون ۲۵۸ طرح با دریافت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۳۸ نفر را فراهم کرده اند.

او بیان کرد: شهرستان بیجار ۳۹۰ طرح با ۴۰.۲ میلیارد تومان و ایجاد ۵۷۸ فرصت شغلی را به بانک‌های عامل ارسال کرده که تا کنون ۱۸.۱ میلیارد تومان به ۲۲۵ طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال ۲۸۷ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: شهرستان بانه با ۳۰۳ طرح در جایگاه آخر است که پرداخت تسهیلات آن‌ها نیازمند ۲۷.۳ میلیارد تومان است و در صورت پرداخت زمینه اشتغال ۴۱۶ نفر فراهم می‌شود و این در حالی است که تا کنون ۲۱۶ طرح با دریافت ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال ۳۱۲ نفر را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال کار و رفاه اجتماعی کردستان میلیارد تومان و ایجاد نفر را فراهم کرده زمینه اشتغال هزار میلیارد تومان طرح با دریافت مدیرکل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید