Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@17:17:16 GMT

مقامات نیویورک: تهدید کرونا تا مهر 99 ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۴۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش نشریه «فارین پالیسی»،‌ به دیپلمات‌ها در نیویورک هشدار داده شده است: «همه در نیویورک باید فرض کنند که با ویروس کووید 19 در تماس بوده‌اند.»

«پنی ابیواردنا» از مقامات شهر نیویورک گفت که هنوز هیچگونه اقدام بخصوصی برای محافظت از دیپلمات‌ها در نیویورک در نظر گرفته نشده اما توصیه می‌شود هر کسی که مریض است در خانه بماند و این تنها راه برای نجات نیویورک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایالت نیویورک به 613 نفر رسیده که 269 نفر آنها در شهر نیویورک بوده‌اند. همچنین یک پیرزن 82 ساله و یک مرد 65 ساله در این ایالت جان خود به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

«دی بلاسیو» شهردار نیویورک به دنبال دور کاری حدود 100 هزار کارمند این شهر است اما نیویورک‌تایمز گزارش داد که شهردار این شهر همچنان در برابر تعطیلی مدارس این شهر مقاومت می‌کند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها،‌ 3046 نفر در کل آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 103 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

پلیس فرانسه از دستگیری یک نوجوان به خاطر اقدام علنی برای ساخت کمربند انتحاری در المپیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه