Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرانجام بعد از این که مجمع عمومی پدیده شاندیز در دهم دی‌ ماه به حدنصاب نرسید و طی کش‌ و قوس‌هایی به ۲۵ اسفند امسال موکول شده بود دیروز مجمع عمومی این شرکت در سایه بحران کرونا در ساختمان این شرکت برگزار شد و سهامداران این شرکت با رأی خود اعضای هیئت‌ مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز را برای دو سال انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی کریمی سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: در این جلسه پس از اعلام به رسمیت رسیدن گزارش هیئت‌ مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی عملکرد سال‌های مالی منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹ و ۹۷/۱۲/۲۹ مطرح شد و به تصویب رسید.   او ادامه داد: همچنین انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت از دیگر عناوین دستور جلسه مجمع عمومی بود که در همه موارد مجمع تصمیم‌گیری کرد.   سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: پس از شمارش آرای سهامداران چهار شخصیت حقوقی و یک شخص حقیقی به‌ عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و دو شخص حقیقی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برای مدت دو سال انتخاب شدند.   کریمی افزود: بر اساس آن چه روابط عمومی این شرکت اعلام کرده است؛ سعید ورودی طرقبه، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، موسسه پشتیبانی سهام پدیده، شرکت تجارت الکترونیک پدیده کیش و بانک صادرات به ترتیب به‌عنوان پنج عضو اصلی هیئت‌مدیره، بالاترین رأی را از سهامداران، گروه شرکت‌های پدیده شاندیز دریافت کرده‌اند و ابراهیم محمد نژاد ثانی و خانم افسانه لطیف کار به‌ عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدیده شاندیز سهامداران پدیده شرکت پدیده شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی