Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گروه تازه تأسیس "عصبه الثائرین" با صدور نخستین بیانیه خود، حملات موشکی به اردوگاه نظامی التاجی در 45 کیلومتری شمال بغداد را برعهده گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نوشته روزنامه الاخبار، در جریان دو حمله جداگانه دو سرباز آمریکایی و یک انگلیسی کشته و تعدادی از نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری واشنگتن مستقر در عراق زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه گروه تازه تأسیس آمده است، این نخستین عملیات در واکنش به ترور ابومهدی مهندس، معاون سازمان حشد شعبی و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و همراهان آنها توسط واشنگتن در نزدیکی فرودگاه بغداد است و این عملیات‌ها افزایش یافته و با خروج نیروهای اشغال‌گر پایان می‌یابد.
منابع امنیتی اطلاعات چندانی درباره این گروه نوپا ندارند اما بعید نیست که جزء گروه‌های سابق باشد. شکل و مشخصا شعار این گروه هم به لحاظ اجزای بصری آن مشابه مؤلفه‌های شعارهای گروه‌های دیگر مقاومت است.
پیش از این روزنامه الاخبار اعلام کرد، اشخاص ذی‌ربط در مرحله گذشته تغییراتی در ساختار فعالیت مقاومت انجام داده و گروه‌های جدیدی تأسیس کردند که به صورت محرمانه فعالیت می‌کنند تا حملات علیه اشغال‌گر را تشدید کند. این گروه‌ها با گروه "القدس" مرتبط هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه اردوگاه التاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان