Web Analytics Made Easy - Statcounter

باجه‌های فروش بلیت، دستگاه‌های شارژ کارت بلیت و همچنین گیت‌های ورودی مترو از جمله قسمت‌هایی هستند که تقریبا تمام مسافران مترو آن‌ها را لمس می‌کنند و بنابراین خطر انتقال کرونا از طریق آن‌ها بسیار زیاد است. با نصب اپلکیشن ایزی پی می‌توان خرید بلیت تک سفره و شارژ کارت را با موبایل انجام داد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، باجه‌های فروش بلیت، دستگاه‌های شارژ کارت بلیت و همچنین گیت‌های ورودی مترو از جمله قسمت‌هایی هستند که تقریبا تمام مسافران مترو آنها را لمس می‌کنند و بنابراین خطر انتقال کرونا از طریق آن‌ها بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نصب اپلکیشن ایزی پی می‌توان خرید بلیت تک سفره و شارژ کارت را با موبایل انجام داد.

 

برای خرید بلیت تک سفره با استفاده از اپلیکیشن ایزی پی باید وارد قسمت تک سفره شوید. بعد از انجام خرید کد بلیت (همان کدی که الان بر روی کاغذ چاپ می‌شود) بر روی صفحه گوشی تلفن همراه شما ظاهر می‌شود و سپس می‌توان صفحه موبایل را بر روی گیت مترو گرفت و از آن رد شد.

برای شارژ کارت بلیت هم می‌توان از سرویس شارژ روی گیت استفاده کرد. با این روش اگر کارت مترو شما شارژ نداشته در لحظه‌ی ورود به مترو به صورت اتوماتیک شارژ می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به باجه‌ها یا دستگاه‌های شارژ که ممکن است آلوده باشند نیست.

 

برای استفاده از سرویس شارژ روی گیت باید اپلیکیشن ایزی پی را نصب کنید و سریال کارت را در داخل این اپلیکیشن وارد کنید و همیشه هم از گیت‌هایی که علامت زرد رنگ شارژ روی گیت دارند عبور کنید. در این گیت‌ها در صورتی که کارت شارژ نداشته باشد به صورت اتوماتیک شارژ می‌شود.

 

راهنمای کامل استفاده از شارژ روی گیت

 

همچنین در مورد گیت‌های ورودی مترو هم توجه کنید که نیازی به چسباندن کارت بلیت، بلیت‌های کاغذی یا گوشی به گیت ندارید و بلیت‌ها در فاصله چند سانتی متری گیت هم کار می‌کنند. بنابراین برای رعایت بهداشت از چسباندن بلیت، کارت بلیت یا گوشی به گیت که ممکن است آلوده باشد خودداری کنید.

برای نصب اپلیکیشن ایزی پی اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو تهران بلیط مترو بلیط اتوبوس شارژ کارت بلیت گیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی