Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، این تفاهم نامه در فاز نخست جهت اعطای تسهیلات لیزینگی خرید خودرو و در فاز دوم جهت پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی و سایر مایحتاج عمومی به مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد اجرا خواهد شد.

مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این مراسم با تشکر از شرکت خودروسازی سایپا و رایان سایپا بابت امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: صندوق بازنشستگی فولاد حدود 16 درصد از سهام گروه خودروسازی سایپا را در اختیار دارد و امیدوار است این تفاهم نامه زمینه همکاری و تعامل گسترده تر طرفین در آینده جهت ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی بیشتر و مناسب تر به خانواده بزرگ بازنشستگان فولاد را فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقداماتی که صندوق بازنشستگی فولاد در یک ماه اخیر برای بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان انجام داده تصریح کرد: تفاهم نامهای که امروز به امضا رسید سومین تفاهم نامهای بود که صندوق فولاد در ظرف ده روز گذشته در راستای ارتقای رفاه بازنشستگان با دستگاههای مختلف امضا نموده است.

مسرور ادامه داد: پیگیری موضوعات مربوط به رفاه بازنشستگان و ارائه تسهیلات به این عزیزان از مهمترین اولویتهای صندوق فولاد است و در این راستا مصمم هستیم همه توان خود را به کار گیریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اظهار خرسندی از انعقاد چنین تفاهم نامهای در جهت ارتقای رفاه بازنشستگان و پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو، لوازم خانگی و سایر مایحتاج عمومی به این عزیزان عنوان کرد: ضروری است یک کمیته کاری تشکیل شده و در یک بازه زمانی شش ماهه پس از امضای تفاهم نامه بررسی نماید که روند اجرای این تفاهم نامه و میزان استقبال بازنشستگان عزیز از تسهیلات مربوط به آن چه میزان بوده است.

لازم به توضیح است، جزئیات این تفاهم نامه و شیوه اجرای آن متعاقبا به اطلاع بازنشستگان ارجمند خواهد رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟