Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:54:43 GMT

بیش از ۶۹ هزار جفت دستکش لاتکس در شهرستان ری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۲۳۴۸

بیش از ۶۹ هزار جفت دستکش لاتکس در شهرستان ری کشف شد

موسی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستکش های فوق به جرم اخفاء و امتناع از عرضه کالا ضبط و پرونده نیز برای بررسی بیشتر و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی با اشاره به اینکه گشت های مشترک اداره صمت، اداره کل اطلاعات جنوب تهران، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات حکومتی تمامی انبارهای جنوب تهران را بر جلوگیری از وقوع هرگونه جرمی زیر بازرسی می کنند، افزود:تمامی کشفیات تحویل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان برای توزیع در مراکز بهداشتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی عنوان کرد: پنج تیم بازرسی تا عادی سازی شرایط به بازرسی از داروخانه ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می پردازند.

وی تاکید کرد:  مردم شهرستان های ری در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه ها و انبارها می توانند با سامانه ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان معدن وتجارت  تماس بگیرند.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران تعزیرات جرم شبکه بهداشت و درمان معدن بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت میلیاردی متصدی فروشگاه زنجیره‌ای برای عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد خبر داد و   پرونده فروشگاه زنجیره‌ای متخلف برای عرضه خارج از شبکه ۱۳۰ کیلوگرم گوشت منجمد به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال در شعبه بدوی دادگاه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین