Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:10:36 GMT

واحد صنفی بندرعباس به صورت مستمر ضد عفونی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۲۴۶۳

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد عباسی اعلام کرد: آموزش‌های لازم به صنوف و بازاریان با هدف ارتقای آگاهی این قشر در مورد این بیماری داده شده است.

وی افزود: اماکن صنفی استان به ویژه صنوف فعال در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت مستمر با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه، توسط متصدیان واحدهای صنفی ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اظهار کرد: جلسات توجیهی برای کلیه روسای اتحادیه های صنفی مخصوصا صنوف مشمول ماده 13 قانون نظام صنفی شامل: میوه فروشان، نانوایان، خواروبار و لبنیات، آرایشگران و اغذیه و رستوران داران با نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

وی اظهار کرد: واحدهای صنفی فعال در توزیع لوازم بهداشتی برای توزیع ماسک و مایع ضدعفونی دست با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان آمادگی خود را برا کمک به عرضه این محصولات به مصرف کندگان اعلام کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجارت سازمان آتش نشانی سازمان صنعت معدن ویروس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی