Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور با اشاره به تعطیلی مدارس سراسر کشور با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی فضایی در سایت استان  با عنوان "مدرسه مجازی "برای دسترسی دانش آموزان و دبیران شهرستان های استان تهران جهت تحقق شعار آموزش تعطیل نیست، فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به شرایط اضطرار و نگرانی  خانواده ها و اولیای مدرسه از توقف آموزش و عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد: برای کاهش این دغدغه، اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان با همکاری اداره فناوری، فضایی مجازی را برای بارگذاری آثار تولید شده توسط دبیران توانمند و خلاق استان برای استفاده دانش آموزان مهیا نموده است.

شفیع پور با تاکید بر اینکه در حال حاضر عده کثیری از مدیران مدارس و معلمان در حال ارتباط با دانش آموزان در فضای مجازی هستند، تصریح کرد: عده ای از دبیران استان  از دهم اسفندماه از طریق رسانه ملی به این مهم پرداخته و برنامه های آموزشی را جهت دانش آموزان عزیز ارائه خواهند کرد.

 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هدف استان از این بسترسازی را، کاهش دغدغه دبیران در ارسال فیلم های تدریس شان  برای دانش آموزان و رواج فیلم های تدریس استاندارد و مطابق با اهداف کتاب های درسی دانست و افزود:ایجاد زمینه و اشتیاق به بهره گیری از تدریس های استاندارد تولید شده برای کلاس های معکوس در سال های آینده، و کاهش سردرگمی دانش آموزان و مدیران برای انتخاب تدریس  مناسب از میان آثار تولید شده و پراکنده  از دیگر اهداف این طرح است.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش شهرستان استان تهران استاندارد خانواده دانش آموزان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد