Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کووید -۱۹ و حفظ سلامت مشترکین برق استان کردستان، در چند روز آینده بخشی از خدمات خود را بصورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان خدمت، ارائه میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مساعدت وزیر نیرو مبنی بر همراهی با مردم در شرایط خاص کنونی، برق هیچ مشترک خوش حسابی که بدهی آنان مربوط به بهمن ماه تا پایان اردیبهشت ۹۹ باشدقطع نخواهد شد اذعان داشت: مشترکان بدحسابی که پیش از شیوع بیماری کرونا و در ماه‌های گذشته بدهی داشته‌اند و برای پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نکرده‌اند، شامل این برنامه تشویقی نمی‌شوند.

لهونیان با ذکر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان این آمادگی را دارد تا آن دست از مشترکین خوش حساب که در بازه زمانی مورد اشاره توانایی پرداخت کل بهای برق مصرفی خود را نداشته اند، بتوانند به صورت تقسیط هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: صورت‌حساب‌های برق مصرفی طبق روال معمول بصورت پیامکی به اطلاع مشترکین شرکت توزیع برق استان می‌رسد.

او در ادامه با گریز به اعلام نگرانی برخی مشترکین نسبت به دریافت پیامک‌های هشدار قطع برق، افزود: ارسال این پیام‌ها امری عادی و سیستمی است، به همین خاطر مشترکین خوش حساب که در این ایام به دلیل کاهش درآمد دچار مشکل مالی شده‌اند، نگرانی از این بابت نداشته باشند.

لهونیان با تأکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان تا عادی شدن شرایط (پایان اردیبهشت ماه) از اقدامات سلبی در این رابطه خودداری خواهد کرد، خواستار شد: با توجه به لزوم کاهش رفت و آمد در سطح شهر و در خانه ماندن شهروندان از آنان درخواست می‌شود که از مراجعه حضوری به واحد‌های ذیربط خودداری کرده و حدالامکان بخشی از نیاز‌های خود را از طریق پورتال شرکت توزیع برق استان به آدرس:www.kurdelectric.ir و به صورت غیرحضوری مرتفع سازند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی برق رسانی برق استان کردستان شرکت توزیع برق مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه، سیاهکل، تالش و رضوانشهر فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات پیشگیرانه در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی از مناطق شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه، سیاهکل، تالش و رضوانشهر فردا _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است

رشت: آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

شهرستان لاهیجان: بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

رحیم آباد (شهرستان رودسر): پمپ بنزین و داخل شهر کلاچای - شیرمحله پاسگاه ساحلی - شرکت سیرود - هادی کیاشهر - جاده سیرود- سردخانه علیرضا نصرتی، آقایی رمضانی قاسم آباد علیا - پلرود جنب اداره گاز کلاچای- پلرود گیل کلایه به سمت دریا- چاه آب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵

شهرستان آستانه اشرفیه: چوب بری امیر فلاح-روستاهای آستانه کشل آزادسرا - پل سازی شرکت پرهام - عبداله آباد- ریسندگی و بافندگی سمین بافت - تانکرسازی گیلان شرق- روستاهای آستانه کورکاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

دیلمان (شهرستان سیاهکل): بیمارستان ۱۰ تختخوابی - دیلمان -محله اسپیلی میاندشت- پمپاژ آب آشامیدنی - جنب خانه بهداشت- سالن ورزشی - هلال احمر - مرکز آموزش فنی و حرفه ای - چاه آب شرب شهر- بابا ولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳

شهرستان تالش: پیر سرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و اسالم: آب مشروب درازک محله - خرجگیل- انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی- برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار - روستای جامی محله - برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا -روستای لمیر سفلی- بانک ملی از ساعت ۱۰ تا ۱۲

شهرستان رضوانشهر: پلنگ پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

کد خبر 749518

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف