Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، در این نشست که به ریاست حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: آموزش زائران کاروان‌های حج تمتع از ۱۵ فروردین ماه آغاز خواهد شد و این معاونت برای برگزاری جلسات آموزشی به صورت حضوری و مجازی برنامه ریزی کرده و آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام سید حسین رکن‌الدینی گفت: روحانیان کاروان‌های حج تمتع ۹۹ بر اساس نیاز استان‌ها مشخص شده اند و تخصیص معین و معینه‌های کاروان‌ها نیز با تکمیل شدن ظرفیت هر کاروان صورت می‌گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی و اقدام لازم برای تأمین و توزیع سبد محصولات فرهنگی زائران حج ۹۹ هم انجام شده است.
در این جلسه سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم به روزرسانی اطلاعات روحانیان، مداحان، معین و معینه ها و تأمین نیازمندی‌های سامانه‌های اطلاعاتی بعثه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد مظلومی معاون امور بین الملل بعثه، درباره اخبار منتشر شده از مستندات اعلام تعطیلی عمره توسط برخی کشورهای اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا گزارش داد و به نگرانی‌ها در کشورهای اسلامی و عربستان درباره احتمالات پیش رو پیرامون برگزاری حج، اشاره کرد.

وی همچنین برنامه‌های معاونت امور بین الملل بعثه برای حج آینده در حوزه‌های مختلف را برشمرد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که حضور حجت‌الاسلام مظلومی به برنامه‌های نو و جهش در فعالیت‌های این معاونت منجر شود.

این جلسه با گزارش مشروح محمد حسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه و مدیران این مجموعه درباره بودجه فرهنگی بعثه درحج، نحوه انتخاب و اعزام نیروها به حج، برنامه‌های مدیریت بهبود فرایندها و فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به نیاز واحدهای مختلف و بودجه سال آینده بعثه ادامه یافت و نماینده ولی فقیه تاکید کرد که هر چه سریع‌تر آئین نامه‌ی اعزام کارکنان تهیه شود و در اعزام‌ها نیاز بعثه و توانمندی افراد ملاک عمل قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نواب همچنین لزوم سازماندهی سایت‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی بعثه و در صورت امکان تجمیع آن به منظور تسهیل مدیریت و کاهش هزینه‌ها را یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در پایان این جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در واحدهای مختلف بعثه در سال ۹۸، فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و از تلاش‌ها و زحمات متعهدانه و صادقانه آقای روح الله فلاحی در دوره سرپرستی مدیریت برنامه و محصولات فرهنگی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی بعثه، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه حجت الاسلام کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم

ایسنا/اصفهان رویداد «چهارباغ جان اصفهان»، یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در چهارباغ عباسی برگزار شد و برپایی کاروان اصفهان قدیم در قالب پرفومنس، از جدایبت‌های آن به‌شمار می‌رفت.

این دوره از هفته فرهنگی اصفهان با هدف ارائۀ ابعاد هویتی اصفهان برگزار و تلاش شد تا به موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فلسفه، و هنر پرداخته شود. به این منظور، مباحث هنری در قالب‌های تئاتر و موسیقی در مکتب اصفهان وهمچنین فلسفۀ در اصفهان و ویژۀ گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و میانسال برنامه‌ریزی شده بود تا ملاحظات مختلفی را در برگرفته و شهروندان اصفهانی بتواند با انتخاب خود از برنامه‌های هفته اصفهان استفاده کنند.

یکی از برنامه‌های ویژۀ هفته فرهنگی اصفهان که با موضوع تاریخ در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار شد، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» بود که از شروع هفته فرهنگی همه روزه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گذر برپا بود و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

از بخش‌های ویژۀ این رویداد می‌توان به برپایی کاروان قدیم اصفهان اشاره کرد که با حضور شهروندان اصفهان با پوشش مشخص و در قالب پروفومنس برگزار شد و با نمابش اصفهان قدیم، تاریخ شفاهی کسبۀ قدیم چهارباغ ارائه شد. از سویی دیگر، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، غرفه کودک، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، اجرای موسیقی و نمایش و سرود، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، به «چهارباغ جان اصفهان»، جانِ دیگری داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره