Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قمری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط فعلی برخی خانواده‌ها به نوعی از بحران کرونا خسارت‌هایی دیده‌اند که نباید از آنها غافل  شد.

وی با توصیه به کمک برای محرومان و خانواده‌های نیازمند، ابراز امیدواری کرد؛ بتوانیم از بحران کرونا با سربلندی عبور کنیم.

وی که مربی و داور بین‌المللی هم بوده و اکنون شخص اول هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی است با تاکید بر جدی گرفتن توصیه‌های جامعه بهداشتی و پزشکی اظهار داشت: به خصوص هم اکنون در آستانه سال نو هستیم لازم است که مردم از منازل کمتر خارج شوند مگر در مواقع ضروری تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین به برگزاری متفاوت جشن گلریزان امسال اشاره کرد و گفت: گرچه به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان دیدار رو در رو با مردم را در این جشن نداشتیم ولی با همکاری صدا و سیما و پخش زنده این مراسم، مردم به بهترین شکل پای کار آمدند و نشان دادند که ویروس کرونا هم آنها را از کار خیر باز نمی‌دارد.

قمری از جمع‌آوری کمک‌های قابل توجهی در جشن گلریزان امسال خبر داد و افزود: این کمک‌ها به طول کامل صرف خرید لباس برای دانش‌آموزان نیازمند می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم نیکوکار خراسان جنوبی، سازمان‌های مردم نهاد را هم در این شرایط بحران کرونا برای یاری به جامعه هدف حمایت کنند.

پیشکسوت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه بیشتر اوقات خود را در خانه سپری می‌کنم افزود: این بهترین فرصت کنار خانواده بودن است که باید غنیمت شمرده شود.

وی از ورزش به عنوان اهرم بازدانده و تقویت قوای جسمانی یاد کرد و  اظهار داشت: توصیه‌های بهداشتی را هم به صورت کامل رعایت می‌کنم و همان ساعتی که همیشه در زورخانه ورزش می‌کردم الان در خانه ورزش می‌کنم تا بحران کرونا سپری شود.

قمری انجام ورزش زورخانه‌ای در منزل به همراه پسرانش را یکی از برنامه‌های دیگر خود در عمل به پویش «در خانه بمانیم» عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از  رشته ورزش زورخانه‌ای را ورزشکاران باستانی به راحتی می‌توانند در منزل انجام دهند.

شیوع ویروس کرونا که از چین آغاز شد و به ۱۴۵ کشور دنیا و ۳۱ استان ایران سرایت کرده، تاکنون یکصد مبتلا به کرونا و ۱۰ فوتی در استان خراسان جنوبی داشته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین خراسان جنوبی دانش آموزان ویروس آستانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا بحران کرونا زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد