Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه  شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) «محمدولی علاءالدینی» افزود:  فعالیت‌های پشتیبانی و رونق تولید در صنعت آب و برق با دستور وزیر نیرو به شرکت ساتکاب واگذار شده است. 
وی افزود: امسال و در سال رونق تولید با دعوت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان  تلاش برای رفع‌ چالش‌های صنعت آب و برق و حمایت از کالاهای ایرانی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاء الدینی اضافه کرد: بدین منظور از ابتدای امسال با برگزاری چندین رویداد استارتاپی و شناسایی کالاهای مورد نیاز در این بخش موفق شده‌ایم بیش از ۵۰ کالای استراتژیک صنعت آب و برق را با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان این حوزه بومی‌سازی شود.
مدیرعامل ساتکاب گفت: این کالاها پیش از این عمدتا یا از خارج کشور وارد می‌شد و یا بخشی از قطعات آن خارجی بوده است که با بومی‌سازی این کالاها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت استفاده هر چه بیشتر از این محصولات در صنعت آب و برق فراهم شده است.
علاءالدینی ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد دنیا در حال متحول شدن است، گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته اقتصاد دانش‌بنیان‌ها در آینده حرف نخست را خواهد زد؛ از این رو وزارت نیرو برای اینکه از این بخش عقب نیفتاد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را توسط مجموعه ساتکاب در دستور کار قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام ضمن ارزش نهادن به ظرفیت بسیار بالای نخبگان کشور، موجب قطع وابستگی کالاهای تولیدی در این بخش و کاهش قیمت محصولات به یک چهارم خواهد شد.

برچسب‌ها بومی سازی علم رونق تولید وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بومی سازی علم رونق تولید وزارت نیرو بومی سازی علم رونق تولید وزارت نیرو شرکت های دانش بنیان صنعت آب و برق بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه