Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ برای همه جای سؤال دارد چرا باشگاه استقلال سال گذشته اینقدر بازیکن خارجی گرفت و چنین ضررهای هنگفتی به خود زد. امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت این باشگاه تصمیم گرفته فعلاً سکوت کند و توضیحی در این باره ندهد. تلاش‌های ما برای گفتگو با او به نتیجه نرسیده چراکه کلاً علاقه‌ای به مصاحبه ندارد.

بعد از تجربه تلخ فصل گذشته حداقل توقع می‌رفت امسال استقلال به دنبال بازیکن خارجی نرود ولی مدیریت باشگاه با پیشنهاد استراماچونی و بعد دیاباته موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه، خلیل زاده چند بار در مصاحبه‌های خود گفت اگر مربی، بازیکن خارجی بخواهد جذب می‌کنیم. بماند که استراماچونی یک بازیکن دیگر که مکمل شیخ دیاباته باشد، می‌خواست، اما جذب نشد.

در هر صورت مجیدی هم با ورود به استقلال بودروف را به خدمت گرفت که یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بوده است. اخیراً این بازیکن همراه میلیچ، بدون اینکه تعهدی بدهند از کشور خارج شدند. از لحظه خروج این بازیکنان کاملاً مشخص بود دیگر برگشتی در کار نخواهد بود.

دیروز، اما خبر تازه‌تری هم در این زمینه به دست‌مان رسید که برای استقلالی‌ها خبر خوبی نبود. میلیچ و ایجنتش نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده‌اند که رنگ و بوی همکاری ندارد. در این نامه نوشته شده: «اگر دو هفته دیگر پول پرداخت نشود، قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ و از طریق فیفا پیگیری لازم صورت می‌گیرد.» یکی از بازیکنان استقلال که در جریان قرار داشت گفت: «بله، او هم نامه زده و دیگر هیچی...».

بیشتر بخوانید:استقلال و پرسپولیس ورشکسته هستند/ وزارت ورزش تکلیف را مشخص کند

اما میلیچ چقدر از استقلال می‌خواهد؟ خواسته مالی او آن‌طور که در نامه ذکر شده چیزی حدود ۲۰ هزار یورو است. رقم در فوتبال پول زیادی نیست ولی مشکل اینجاست که استقلال ندارد آن را بپردازد. آن‌ها در نامه هشدار داده‌اند در صورتی که در دو هفته آینده پول پرداخت نشود، قرارداد را فسخ می‌کنند و سراغ فیفا خواهند رفت.

استقلال در حالت آچمز گیر کرده. می‌داند اگر پول میلیچ را بدهد، این بازیکن دیگر برنمی‌گردد ولی از سوی دیگر اگر پول را ندهد، او شکایت می‌کند و داستان زیادی درست می‌شود. پرداخت پول این بازیکن، اما یک مزیت دارد و آن این است که باشگاه می‌تواند با میلیچ به توافق برسد. این بازیکن حاضر است چنین کاری کند. اگر باشگاه پولش را ندهد، ممکن است به فیفا برود و پول فصل بعد خود را هم طلب کند. در هر صورت استقلالی‌ها فعلاً گیج شده‌اند و نمی‌دانند بین این همه مشکلات مالی چه باید بکنند؟ مشکلات انباشه شده و هر لحظه هم بیشتر و بیشتر می‌شود. تازه هنوز موعد شکایت استراماچونی و کمک‌هایش هم از راه نرسیده است. بودروف هم هنوز اقدامی نکرده است. او هم ماهانه ۲۵ هزار دلار از استقلال می‌گیرد که هنوز تسویه نکرده است!

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s3s خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال هرویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا