Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این کار توسط جمعی از خیرین و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اردبیل، خلخال و نمین آماده و به منظور گندزدایی و ضدعفونی دست و سطوح در محلات و روستاهای مختلف توزیع می‌شود.

او افزود: پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و دهیاران در این طرح مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معبودی گفت: تاکنون سه هزار عدد محلول ضدعفونی کننده در روستاها و محلات حاشیه‌ای شهرستان خلخال و ۱۵۰ پک بهداشتی توسط اعضای داوطلبان خانه هلال عنبران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین توزیع شده است.

او استقرار گروه‌های تست غربالگری پیشگیری از ویروس کرونا در ۹ ایستگاه، تهیه محتوای آموزشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت آموزش در خصوص مقابله با کرونا، تهیه و پخش برنامه آموزشی تلویزیونی هلال سبلان ، اجرای برنامه‌های پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماده، جشنواره فیلم و عکس و نقاشی، طرح آماده وطن، اجرای طرح‌های ابتکاری، فعالیت‌های تیم سحر، جشنواره خاطره‌نویسی با عنوان ماه و قلم، اجرای طرح ملی آوای وطن، اجرای قصه‌گویی تلفنی مهرگویان (تلفن گویای رایگان) و اجرای طرح فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا را بخشی از اقدامات این جمعیت ذکر کرد.

معبودی گفت: توزیع سه هزار بروشور آموزشی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال، طراحی مسابقات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های مجازی برای گروه‌های سنی مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در زمینه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: مردم نوع‌دوست استان اردبیل می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با حضور در جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه اهدا کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر فضای مجازی ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم