Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سرقت گاو صندوق ۴۰ میلیاردی در اصفهان سردار" مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این خبر  گفت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب با اطمینان از خالی بودن منزل اقدام به تخریب درب ورودی کرده و با وارد شدن در منزل گاو صندوقی که حاوی طلاجات و دلار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بوده را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می‌داد یک باند حرفه‌ای در این سرقت دست داشتند که احتمال سرقت‌های دیگر نیز توسط آنان متصور بود، گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و از تمامی ظرفیت‌های علمی و اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری این باند استفاده شد.

سردار معصوم بیگی، ادامه داد: سرانجام پس از چندین هفته کار ویژه و شبانه روزی توسط کارآگاهان، مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه تمامی آن‌ها که ۵ نفر بودند دستگیر و به بزه ارتکابی اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان گفت: متهمان پس از فروش ۳۰ میلیارد ریال از اموال مسروقه اقدام به خرید باغ، ویلا، خودرو و یک باب منزل کرده بودند که با هماهنگی مقام قضائی تمامی اموال مذکور توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی و انتقال اموال مسروقه به مال باخته گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از نگهداری پول، ارز، طلاجات و اموال با ارزش خود در منازل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.   کشف دپوی الکل صنعتی در "شهرضا سرهنگ" صادق کاظم زاد"فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پی اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی الکل صنعتی در یک انبار مواد غذایی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۶۶۹ لیتر الکل سفید صنعتی و تعداد هزار عدد برچسب و هزار قوطی ۲۰۰ سی سی خالی جهت آماده سازی و عرضه در بازار در محیط غیر بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه به نظر می‌رسید در این انبار الکل‌ها را با آب مخلوط کرده و پس از نصب لیبل‌های جعلی قصد فروش آن‌ها را در بازار داشتند گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.   ارتباط عامل شایعه پراکنی در فضای مجازی با شبکه سلطنت طلب خارج از کشور سرهنگ" محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای برخورد با برهم زنندگان امنیت کشور از طریق فضای مجازی، با اشرافیت اطلاعاتی خود و رصد دقیق شبکه‌های اجتماعی، فردی که در یکی از این شبکه‌ها با راه اندازی گروه اقدام به شایعه پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشور می‌کرد را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه، شایعه سازی‌های مدیر این گروه باعث تشویش اذهان عمومی و بدبین شدن مردم نسبت به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شد اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد مذکور با شبکه سلطنت طلب خارج نشین ارتباط دارد و با تبلیغ برای خاندان منحوس پهلوی قصد زمینه سازی برای بازگشت مجدد این شجره خبیث به کشور را دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در یک عملیات ویژه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد گفت: به مردم توصیه می‌کنیم به اخبار غیر واقعی و شایعاتی که با هدف مغرضانه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی پخش می‌شود توجه نکرده و اخبار واقعی را از طریق مراجع رسمی کشور دنبال کنند و در صورت مواجهه با این گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف ۴۰۰ لیتر الکل غیر بهداشتی در"گلپایگان سرهنگ "علی سبحانی" فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "گلپایگان" به یک کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیونت ۵۰ کارتن ۲۴ تایی حاوی ۴۰۰ لیتر الکل صنعتی فاقد تاریخ تولید، پروانه ساخت و کد IRC بودند و بدون مجوز حمل می‌شدند کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شهروندان خواست، هر گونه اخبار مربوط به احتکار کالا‌های بهداشتی و مواد ضد عفونی را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت گاوصندوق کشف الکل صنعتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان مراجع قضائی الکل صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان