Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:13:15 GMT

تاثیر کرونا بر دیوید بکام و خانواده‌اش(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۶۷۸

تاثیر کرونا بر دیوید بکام و خانواده‌اش(عکس)

خانواده دیوید بکام که برای تماشای اولین دیدار تیم او اینتر میامی در لیگ MLS دعوت شده بودند به دلیل شیوع ویروس کرونا به عکس گرفتن در ورزشگاه خالی اکتفا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام خانواده خود شامل چهار فرزندش، همسرش ویکتوریا بکام و پدر و مادر همسرش را برای تماشای اولین دیدار تیم او اینتر میامی در فصل جدید لیگ MLS آمریکا دعوت کرده بود، دیداری که قرار بود روز شنبه در  مقابل تیم سابق بکام، لس‌آنجلس گلکسی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با تعویق سی روزه مسابقات این لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، خانواده دیوید بکام نتوانستند شاهد این بازی باشند و به جای آن وارد استادیوم تازه‌ساز میامی سی‌اف شده و در ورزشگاه خالی از تماشاچی عکس یادگاری گرفتند.

 

 

ویکتوریا بکام همسر دیوید با انتشار عکسهای خانواده‌اش در ورزشگاه تازه‌ساز میامی سی‌اف در پستی درباره اهمیت خانواده و سلامت خانواده در زمان اپیدمی جهانی کرونا نوشت:" من و خانواده‌ام برای شروع به کار تیم دیوید، اینتر میامی، اینجا در فلوریدا و در شهر میامی هستیم. در چنین روزهایی مهم این است که در کنار عزیزان‌تان باشید و از هم حمایت کنید. بیایید به متخصصین گوش بدهیم و سالم بمانیم".

 

 

دیوید بکام هم با انتشار عکسهایش در کنار خانواده خود در این استادیوم، در اینستاگرام نوشت:" در چنین روزهایی است که همه ما به یاد چیزهایی می‌افتیم که در زندگی‌مان واقعا مهم هستند. سلامت‌مان، عزیزان‌مان و کسانی که به حمایت ما نیاز دارند. در چنین مواقعی ورزش در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. همه ما باید به توصیه‌های متخصصین گوش داده و درست رفتار کنیم. سالم باشید و مراقب خودتان و خانواده‌هایتان باشید".

 

 

سه پسر دیوید بکام، بروکلین، رومئو و کروز روی چمن ورزشگاه حاضر شده و برای تست زمین چمن به همراه پدرشان فوتبال بازی کردند.

 

ویروس کرونا دیوید بکام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا دیوید بکام دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA

این بازی با نتیجه 102 بر 88 به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد