Web Analytics Made Easy - Statcounter

طعنه گفت: هفت هزار لیتر آب ژاول تاکنون برای معابر گنبدکاووس استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«منصور طعنه گنبدی» امروز(دوشنبه 26 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان گنبدکاووس در رعایت بهداشت فردی و کمپین «در خانه می مانیم» همراهی خوبی دارند.

 

شهردار گنبدکاووس به حمایت خیرین در بحث گندزدایی و ضدعفونی شهر اشاره کرد و ادامه داد: در گنبدکاووس ضدعفونی معابر شهری، ضدعفونی ادارات و ساختمان های پزشکی را در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طعنه متذکر شد: گندزدایی معابر شهری توسط ادوات کشاورزی و ناوگان آتشنشانی با مواد ضدعفونی کننده آب ژاول اقدام می کنیم و هفت هزار لیتر آب ژاول تاکنون برای معابر استفاده شده است.

 

وی گفت: علاوه بر این از روش دیگری برای ضدعفونی ادارات و اماکن با استفاده از پراستیک اسید(عامل اکسیدکننده  بالقوه ای متشکل از هیدروژن پراکساید و استیک اسید است که به سادگی در آب حل شده و به فرآورده های جانبی غیر سمی و بی خطر – آب، استیک اسید و اکسیژن – تجزیه می‌شود.) به صورت مه پاش استفاده می شود.

 

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شهرداری پشتیبانی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و سوخت ادوات و خودروها را برعهده دارد و در این زمینه نیروهای مردمی که خودجوش در این زمینه همکاری دارند حمایت می کنند.

 

طعنه تاکید کرد: همچنین تاکنون دو هزار بسته بهداشتی در محلات بازآفرینی شهری گنبدکاووس توزیع شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان