Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:57:17 GMT

فعالیت ۱۲۰۰ نفر در قالب گروه نام

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۷۴۲

فعالیت ۱۲۰۰ نفر در قالب گروه نام

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از فعالیت ۱۲۰۰ نفر در قالب گروه نام به عنوان پویش مردمی مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری ویروسی کرونا خبر داد و گفت: ببش از دو هزار نفر دیگر در صف جذب این گروه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرجام دانش با اشاره به فعالیت گروه نجات و امداد مردمی پس از شیوع بیماری کرونا در بندرعباس، اظهار کرد: تجربیات مهم کشورهای مختلف نشان می‌دهد که مردم در بحران‌ها، امدادگر اصلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عملیات‌های امداد و نجات، آگاهی و همکاری مردم یک مسئله مهم و حیاتی است که می‌تواند منجر به کاهش خسارت‌ها شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: گروه نجات و امداد مردمی بندرعباس متشکل از شهروندان بندرعباسی، با عنوان یک پویش مردمی و تحت حمایت این سازمان، برای مقابله و جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری ویروسی کرونا راه‌‌اندازی شده و اکنون حدود ۱۲۰۰ نفر عضو دارد.

دانش با بیان اینکه این افراد در دو بخش فضای مجازی و اقدامات عملیاتی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: ضد عفونی مکان‌های پر تردد عمومی و خصوصا مرکز شهر از اصلی‌‌ترین اقدامات بخش عملی گروه«نام» است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بخش فضای مجازی نیز اخبار و مطالب دقیق درباره این بیماری جمع‌آوری شده و به صورت عمومی بازنشر می‌یابد.

وی همچنین عنوان کرد: ماهیت این گروه مردمی است اما نیروهای بخش عملیات آتش‌نشانی نیز در روزهای غیر کاری و سایر پرسنل این سازمان به منظور همراهی و راهنمایی در این گروه‌ها حضور دارند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: این گروه هیچ‌ گونه ورود به ساختمان‌ها نداشته و فقط ضد عفونی اماکن عمومی در دستور کار است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: از مدیران مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی درخواست داریم نسبت به ضد عفونی مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کرده و از گروه مردمی نام درخواستی در این رابطه نداشته باشند، چرا که تجهیزات و امکانات گروه محدود بوده و اماکن عمومی پر تردد در اولویت است.

وی در انتها نیز گفت: ترکیب یک به ۵۰ وایتکس و آب، محلول مناسبی برای ضد عفونی اجسام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید

  آقای محمدرضا زارع برزشی در گفتگو با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما فعال کردن تعاونی‌ها و مجموعه‌های صادراتی را بهترین روش برای مشارکت‌پذیری مردم در تولید عنوان کرد.    وی مشارکت مردم در تولید را منوط به فراهم شدن اقتصاد شفاف، شرایط مساعد و امنیت اقتصادی دانست و افزود: برای تحقق این امر مردم بایستی فضای امن کسب و کار را به طور ملموس حس کنند و بدانند در صورت ورود به اقتصاد سرمایه‌ی خود را از دست نمی‌دهند.    بُرزشی به وظیفه مرکز صنایع خلاق و فرش ایران برای تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های مهمی با رویکرد افزایش مشارکت مردم و اشتغال و در نتیجه جهش تولید در سال ۱۴۰۳ در این مرکز هدفگذاری شده است.    وی با اشاره به لزوم بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد صنایع گفت: عنصر خلاقیت در جهت تقویت صنایع و ایجاد کسب کار و تولید محصولات نوین با استفاده حداکثری از علم و دانش، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و خلق ثروت همچون جوامع صنعتی دیگر جز در سایه تعامل جدی و موثر دستگاه‌های مربوطه اعم از دانشگاه ها، مراکز علمی، واحد‌های صنعتی و دانش بنیان و دستگاه‌های متولی سیاستگذاری و حمایت کننده و قانون گذار میسر نخواهد بود.   رونمایی از برنامه راهبردی هنرصنعت فرش دستباف به زودی    ­سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران به اقدامات و برنامه‌های دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی در حوزه تخصصی اسباب بازی و سرگرمی، برنامه راهبردی در حوزه تخصصی طلا، نقره و جواهر و برنامه راهبردی در حوزه تخصصی البسه و تجهیزات ورزشی با برگزاری جلسات و اخذ نظرات کارشناسان مرتبط در بخش دولتی، خصوصی و انجمن‌ها سال گذشته تدوین شد و برنامه راهبردی هنر صنعت فرش دستباف نیز به زودی رونمایی خواهد شد.   وی همچنین به برنامه‌ها و اقدامات این مرکز در سال ۱۴۰۳ برای رشد تولید و مبارزه با کالای تقلبی و قاچاق در حوزه اسباب‌بازی، فلزات گرانبها و جواهرات، تجهیزات و البسه ورزشی و فرش دستباف اشاره کرد و افزود: ساماندهی کد تعرفه و آیسیک (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) این مرکز در رشته فعالیت‌های تعریف شده، پیگیری جدی طرح درج کد شناسه و رهگیری بر روی محصولات، کنترل صادرات و واردات به وسیله وضع قوانین تشویقی در کشور برنامه ریزی شده است.    براساس اعلام سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران؛ آمار واحد‌های تولیدی در رشته فعالیت‌های مختلف این مرکز در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشته است که براین اساس در رشته فعالیت طلا، نقره، جواهر و بدلیجات با ۷ درصد افزایش، اسباب بازی و سرگرمی ۱۰ درصد افزایش، در رشته فعالیت تجهیزات و البسه ورزشی در سه بخش تجهیزات ورزشی ۷ درصد افزایش، توپ‌های ورزشی ۱۱ درصد افزایش و چمن مصنوعی ۵۰ درصد افزایش و در حوزه فرش دستباف با ۱۱ درصد رشد تولید روبرو بوده ایم.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت