Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهر‌های مختلف فرانسه، میزان مشارکت مردم در انتخابات شهرداری بسیار اندک بوده است. به همین منظور، سیاستمداران و قانونگذاران این کشور خواستار تاخیر در برگزاری دور دوم این انتخابات که قرار است یکشنبه آینده برگزار شود، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارین لوپن، رهبر «جبهه ملی فرانسه» در یک بیانیه تلویزیونی از دولت خواست به دلیل شیوع ویروس کرونا که باعث شده بسیاری از فرانسوی‌ها در خانه‌های خود بمانند و از حضور پای صندوق‌های رای خودداری کنند، دور دوم انتخابات شهرداری در سراسر این کشور به چند ماه دیگر و پس از گذراندن بحران کرونا برگزار شود.

در این میان برخی از قانونگذاران ضمن حمایت از لوپن از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه خواستند تا انتخابات را به زمان دیگری موکول کند.

پیشتر، مکرون با برگزاری انتخابات شهرداری در زمان دیگر مخالفت کرده بود که این امر باعث تعجب بسیاری از مقامات شده بود.

رئیس جمهور فرانسه دیروز پس از شرکت در انتخابات شهرداری فرانسه در لو توکه به خبرنگاران درباره برگزاری اولین دوره از این انتخابات علیرغم شیوع گسترده کرونا گفت: «من مسئول سلامت شهروندان سرزمینم هستم همانطور که مسئول زندگی دموکراتیک در کشورمان هستم.»

فرانسه در حالی انتخابات شهرداری را برگزار کرده است که این کشور با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه است و بسیاری از کارشناسان این کشور، سرعت شیوع کرونا در این کشور «بسیار نگران‌کننده و خیلی سریع» عنوان کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات فرانسه ویروس کرونا انتخابات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفاع جانانه یک مرغ از جوجه‌هاش در برابر حمله مار (فیلم) قلدربازی یک میمون برای ۲ مار کبری (فیلم) لحظه تماشایی تولد مار کبرا در دستان یک مرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!