Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست علنی مجلس به صورت دیجیتالی برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس است و در قانون آیین‌نامه داخلی مجلس آمده است که جلسات علنی مجلس باید با حضور نمایندگان در صحن و آن هم در ساختمان فعلی برگزار شود، حتی اگر جلسات علنی مجلس بخواهد در ساختمان دیگری هم برگزار شود، بر اساس این آیین‌نامه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی - عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: بر همین اساس برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی نیازمند اصلاح آیین‌نامه است که البته کمیسیون آیین‌نامه آمادگی لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای انجام این کار دارد، ولی در صورت انجام این اصلاح در کمیسیون آیین‌نامه باز هم این موضوع باید به تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس برسد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: البته تا بعد از آغاز سال جدید شرایط کشور رو به بهبود خواهد بود و نمایندگانی هم که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند تا آن زمان بهبود می‌یابند و اگر فردی هم مبتلا باشد با تست‌هایی که از وی گرفته می‌شود، این امر قابل شناسایی است و با رعایت موارد بهداشتی می‌توان جلسات علنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به کارهای روز زمین مانده مجلس این کارها با برگزاری جلسات علنی در صحن قابل پیگیری و انجام است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس بیماری کرونا مجلس مهرداد لاهوتی کمیسیون آیین نامه داخلی جلسات علنی آیین نامه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی