Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:42:51 GMT

فکرش را هم نمی‌کردم یک روز در یونایتد بازی کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۱۵۴

فکرش را هم نمی‌کردم یک روز در یونایتد بازی کنم

اودیون ایگالو ستاره جدید منچستریونایتد می‌گوید از کودکی شیفته شیاطین سرخ بوده و فکرش را هم نمی‌کرده که یک روز بتواند برای این تیم بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، اودیون ایگالو، ستاره نیجریه‌ای جدید منچستریونایتد می‌گوید از کودکی هوادار پر و پا قرص منچستریونایتد و شیفته شیاطین سرخ بوده ولی هرگز فکرش را هم نمی‌کرده که یک روز بتواند برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگالو می‌گوید همیشه بازی‌های یونایتد را با شور و شوق دنبال می‌کرده و در گذشته اندی کول و دوایت یورک اسطوره‌هایش در این تیم بوده‌اند.

 

یونایتد در ماه ژانویه و در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات موفق شد ایگالو را با یک قرارداد قرضی شش ماهه از شانگهای شینهوای چین به خدمت بگیرد. در آن زمان عده زیادی از کارشناسان انگلیسی نسبت به جذب او انتقاد کردند. ایگالو سه سال اخیر دوران فوتبالش را در چین سپری کرده و تنها تجربه‌اش در لیگ برتر به فاصله سال های 2014 تا 2017 برمی‌گردد که در آن زمان برای واتفورد توپ می‌زد.

 

 

با وجود انتقادها اوله گنار سولسشر از تصمیم خود برای جذب ایگالو دفاع کرد و او در این مدت با درخشش با پیراهن یونایتد نشان داده که حق با سرمربی این تیم بوده است.

 

ایگالو در این باره گفت:" برای کسی مثل من که در نیجریه شیفته منچستریونایتد است اولین قدم این است که از کشور خارج شود و حتی اگر شده در یک تیم کوچک بازی کند. ولی من واقعا شیفته منچستریونایتد بودم و هر هفته اگر می‌شد حتما بازی‌هایش را تماشا می‌کردم. آن خاطرات را خیلی خوب به  خاطر دارم. هرگز تصورش را هم نمی‌کردم که یک روز اینجا باشم".

 

ستاره نیجریه‌ای یونایتد می‌گوید:" وقتی بچه بودم شیفته اندی کول بودم و من با او بزرگ شدم. اندی کول و دوایت یورک دو مهاجمی بودند که همه گل های یونایتد را می‌زدند. دو مهاجم خیلی قوی که گل های زیادی می‌زدند. آنها بت های بزرگ من و الگوهایم بودند".

 

منچستر یونایتد اودیون ایگالو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا منچستر یونایتد اودیون ایگالو یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!