Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:31:22 GMT

معرفی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان‌ اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۳۸۰

معرفی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان‌ اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی سیدمحمد قلمکاریان را به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی و از زحمات مهدی قربانی، مدیرکل سابق این کانون قدردانی کرد.

فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۲۴ اسفندماه با صدور حکمی سیدمحمد قلمکاریان را به‌عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان اصفهان منصوب کرد و با توجه به اینکه متأسفانه در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا در کشور مواجهیم، مراسم معارفه مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور جمعی از معاونان این کانون در محل اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سیدمحمد قلمکاریان، اولویت‌های کاری خود را در کانون پرورش فکری تلاش برای تحقق هدف محوری کانون به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در راستای شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان با همراهی و همکاری کلیه مربیان و مدیران کانون حرکت می‌کنیم تا علاوه بر تحقق اهداف والای کانون پرورش فکری بتوانیم محیطی پرنشاط، امیدبخش برای آینده‌سازان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده بزرگ کانون را برای تحقق اهداف سازمان و تربیت نسلی پیرو آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این امر مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها و توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی استان است.

مدیرکل جدید کانون استان اصفهان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی  و کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت اسلامی و دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش فلسفه و تربیت اسلامی است. وی علاوه بر سابقه‌های آموزشی و عضویت در هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، به‌عنوان مدیر فرهنگی کشوری نیز برگزیده‌ شده و بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت و برنامه‌ریزی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی، تربیتی، علمی و هنری و کارگردانی، سرپرستی گروه و بازیگری نمایش و تئاتر در این شهر را در کارنامه کاری و علمی خود ثبت کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در ادامه این جلسه، از زحمات مهدی قربانی، مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد و فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری نیز با صدور نامه‌ای از تلاش‌های مهدی قربانی مدیرکل سابق استان اصفهان قدردانی کرد.

مهدی قربانی به مدت چهار سال و شش ماه به‌عنوان سرپرست و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خدمات شایسته و فراوانی را برای رشد و تعالی کانون پرورش فکری و همچنین ارتقای آموزش کودکان و نوجوانان از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تودیع و معارفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مدیرکل جدید کانون استان اصفهان مهدی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری