Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ حسین درویشی، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: پنج کارگاه خیاطی در محلات شهر بندرعباس به تولید ماسک بهداشتی مشغول شدند.

سرهنگ درویشی در بازدید از یکی از این کارگاه‌ها در شهرک توحید بندرعباس گفت: در این کارگاه‌ها روزانه پنج هزار ماسک تولید می‌شود که به صورت رایگان در اختیار مردم و نیرو‌های بهداشتی و کادر درمانی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این کارگاه‌ها نیرو‌های بسیجی مشغول تولید ماسک هستند و هیچ مشکلی برای تامین نیرو در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: در صورت تامین مواد اولیه مانند پارچه و کش ظرفیت تولید ماسک بیشتر در کارگاه‌های تحول محلات شهری و روستایی بندرعباس وجود دارد.

سرهنگ درویشی افزود: ضدعفونی معابر عمومی و کنترل مبادی ورودی از دیگر خدمات نیرو‌های بسیجی در زمینه مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس است.

مسئول کارگاه تولید ماسک تحول محلات شهرک توحید بندرعباس در مسجد امام حسین (ع) گفت: در این کارگاه ۳۰ نفر نیروی بسیجی روزانه پنج ساعت مشفول کار تولید ماسک هستند.

ابراهیم قائمی فر افزود: در این کارگاه روزانه هزار ماسک تولید می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک سپاه بندرعباس ویروس کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید