Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد پیشنهادهایی را درباره تغییر زمان برگزاری یورو ۲۰۲۰ به اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های عضو ارائه کند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رسمی آلمان، به دلیل شیوع کرونا در اروپا و تعلیق لیگ‌های اروپایی، امکان عدم برگزاری رقابت‌های یورو 2020 در زمان مقرر که ماه ژوئن بود، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا هم با علم به این موضوع راهکارهایی را در نظر دارد و می‌خواهد آنها را در جلسه فردا (سه‌شنبه) به نمایندگان فدراسیون‌های عضو و لیگ‌های کشورهایی اروپایی پیشنهاد کند.

ظاهراً اولین پیشنهاد یوفا به لیگ‌های فوتبال اروپا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) این است که در صورت امکان برنامه زمانی برگزاری رقابت‌های داخلی‌شان را تغییر دهند تا امکان برگزاری یورو 2020 در موعد مقرر که 12 ژوئن تا 12 جولای هست، وجود داشته باشد که بسیار بعید است مورد پذیرش آنها واقع شود به خصوص که برخی از مقامات فوتبال اروپا از جمله رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بر اولویت لیگ‌های داخلی بر جام ملت‌های اروپا تأکید کرده‌اند.

یورو 2020 با 24 تیم (هشت تیم بیش از دوره‌های قبل) و در 12 شهر مختلف اروپا برگزار خواهد شد که این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. با توجه به تعلیق لیگ‌‌های داخلی و عدم برگزاری آنها تا سه هفته دیگر امکان دارد که مسابقات باشگاهی به موقع تمام نشوند. بنابراین انتظار می‌رود که در نهایت یوفا مجبور به به تغییر زمان یورو 2020 شود. در این شرایط یوفا برای برگزاری این رقابت‌ها دو گزینه خواهد داشت.

گزینه اول انتقال این تورنمنت به تابستان سال 2021 است که البته این گزینه مشکلات خاص خودش را دارد چون در آن صورت این مسابقات با اولین دوره نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌های فیفا تداخل زمانی خواهد داشت و فیفا مجبور خواهد شد که برگزاری این تورنمنت را به زمان دیگری موکول کند.

رئیس اتحادیه بازیکنان ایتالیا: از سر گرفتن بازی‌های سری A در ماه آوریل غیرممکن است!/ یوفا نمی‌تواند یورو را در تابستان برگزار کند

گزینه دوم برگزاری یورو 2020 در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال 2020 خواهد بود که در آن صورت هم یوفا مجبور خواهد شد دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا را به زمانی دیگری موکول یا به کلی آن را لغو کند. بازی‌های دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا از ماه سپتامبر آغاز می‌شود و تا ماه مارس سال 2020 ادامه خواهند داشت.

در هر حال همانطور که آندریاس رتینگ، مدیراجرایی سابق لیگ فوتبال آلمان هم به ZDF گفت، با آشفتگی به وجود آمده در برنامه لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی، به نظر می‌رسد که به تعویق افتادن یورو 2020 اجباری خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فیفا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فیفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا ویروس کرونا فیفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا یورو 2020 ملت های اروپا فوتبال اروپا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد