Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:29:10 GMT

دردسرهای کرونا برای تغییر زمان یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۶۶۸

دردسرهای کرونا برای تغییر زمان یورو ۲۰۲۰

اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد پیشنهادهایی را درباره تغییر زمان برگزاری یورو ۲۰۲۰ به اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های عضو ارائه کند.

به گزارش مشرق، به دلیل شیوع کرونا در اروپا و تعلیق لیگ‌های اروپایی، امکان عدم برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در زمان مقرر که ماه ژوئن بود، وجود دارد. یوفا هم با علم به این موضوع راهکارهایی را در نظر دارد و می‌خواهد آنها را در جلسه فردا (سه‌شنبه) به نمایندگان فدراسیون‌های عضو و لیگ‌های کشورهایی اروپایی پیشنهاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به تعویق افتاد؟

ظاهراً اولین پیشنهاد یوفا به لیگ‌های فوتبال اروپا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) این است که در صورت امکان برنامه زمانی برگزاری رقابت‌های داخلی‌شان را تغییر دهند تا امکان برگزاری یورو ۲۰۲۰ در موعد مقرر که ۱۲ ژوئن تا ۱۲ جولای هست، وجود داشته باشد که بسیار بعید است مورد پذیرش آنها واقع شود به خصوص که برخی از مقامات فوتبال اروپا از جمله رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بر اولویت لیگ‌های داخلی بر جام ملت‌های اروپا تأکید کرده‌اند.

یورو ۲۰۲۰ با ۲۴ تیم (هشت تیم بیش از دوره‌های قبل) و در ۱۲ شهر مختلف اروپا برگزار خواهد شد که این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. با توجه به تعلیق لیگ‌های داخلی و عدم برگزاری آنها تا سه هفته دیگر امکان دارد که مسابقات باشگاهی به موقع تمام نشوند. بنابراین انتظار می‌رود که در نهایت یوفا مجبور به به تغییر زمان یورو ۲۰۲۰ شود. در این شرایط یوفا برای برگزاری این رقابت‌ها دو گزینه خواهد داشت.

گزینه اول انتقال این تورنمنت به تابستان سال ۲۰۲۱ است که البته این گزینه مشکلات خاص خودش را دارد چون در آن صورت این مسابقات با اولین دوره نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌های فیفا تداخل زمانی خواهد داشت و فیفا مجبور خواهد شد که برگزاری این تورنمنت را به زمان دیگری موکول کند.

گزینه دوم برگزاری یورو ۲۰۲۰ در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال ۲۰۲۰ خواهد بود که در آن صورت هم یوفا مجبور خواهد شد دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا را به زمانی دیگری موکول یا به کلی آن را لغو کند. بازی‌های دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا از ماه سپتامبر آغاز می‌شود و تا ماه مارس سال ۲۰۲۰ ادامه خواهند داشت.

در هر حال همانطور که آندریاس رتینگ، مدیراجرایی سابق لیگ فوتبال آلمان هم به ZDF گفت، با آشفتگی به وجود آمده در برنامه لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی، به نظر می‌رسد که به تعویق افتادن یورو ۲۰۲۰ اجباری خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال ویروس کرونا یورو 2020 ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا