Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، با شیوع بیماری کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل دچار ضرر و زیان شدند.

به گفته نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۷ میلیون نفر شناسایی شده اند که قرار است تحت حمایت ۲ بسته معیشتی ویژه قرار بگیرند.

بسته اول به سه میلیون خانواده پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد در سه مرحله به سه میلیون خانواده از اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو، لطمه و خسارت جدی دیده و درآمد ثابتی ندارند، پرداخت شود.

قرار است، نخستین بسته حمایتی تا پیش از پایان اسفندماه در اختیار افراد مشمول قرار می‌گیرد که با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی و یا ثبت نام شده اند. دو بسته حمایتی دیگر نیز در ابتدای سال آتی، در اختیار مشمولان این طرح قرار خواهد گرفت.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تبصره ۱۲ بودجه سال ۹۹ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه شناسایی و پرداخت بسته حمایتی دولت به مشمولان گفت: با دستور رئیس جمهور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول شناسایی خانواده های مشمول بسته حمایتی جدید دولت شده است.

وی افزود: از نظر فنی تمام تحلیل ها برای شناسایی افراد مشمول انجام شده است و هر زمانی که دستورالعمل پرداخت بسته حمایتی ابلاغ شود، امکان پرداخت وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت این بسته حمایتی در ساعت ۲۴ روز سه شنبه به افراد مشمول پرداخت خبر داد.

مبلغ بسته حمایتی کرونا به تفکیک تعداد افراد خانوار 

براین اساس میزان بسته حمایتی به خانواده طبق جدول ذیل خواهد بود:

تعداد اعضای خانواده  مبلغ پرداختی خانواده ۱ نفر ۲۰۰ هزار تومان خانواده ۲ نفر ۳۰۰ هزار تومان خانواده ۳ نفر ۴۰۰ هزار تومان خانواده ۴ نفره ۵۰۰ هزار تومان خانواده ۵ نفره و بیشتر ۶۰۰ هزار تومان

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار تومان خانواده بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است