Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۹ استان از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ فردا خبر داد.

به گزارش پول نیوز، از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ثبت نام فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۳ شهر از ۹ استان آغاز شد و تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۷ اسفند ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این ۴۳ شهر در ۹ استانِ یزد، آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان گروه پنجم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، یزد، فارس، خوزستان و خراسان رضوی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

این معاونت اعلام کرده با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

بنابراین متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً می‌توانند به دو روشِ ثبت‌نام از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرده است: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های اعلام شده که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اسفند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار را بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت‌نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

تاکید می‌شود که به پیامک هائی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

دیه‌ی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام خواهد شد.

کلیه متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌شود، افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

اسامی شهرهایی که سامانه، امکان ثبت نام را برای متقاضیان باز کرده است

اسامی شهرهای گروه پنجم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، آذربایجان غربی، گلستان، زنجان، کرمان، قزوین، فارس، خراسان رضوی و خوزستان بدین شرح اعلام شده است:

استان یزد: شهرهای نیر، ندوشن، خضرآباد

آذربایجان غربی: شهرهای شوط، ماکو، بازرگان، پلدشت

گلستان: شهرهای مینودشت، بندرگز، جلین، گمیش تپه

استان زنجان: شهرهای ابهر، آب بر، خدابنده

استان کرمان: شهرهای کرمان، رفسنجان، بردسیر، ارزوئیه، محی آباد، کوهبنان، انار

استان قزوین: شهر محمدیه

فارس: شهرهای کارزین، قیر، مرودشت، صفاشهر، کوار، حاجی آباد، فراشبند، آباده، طشک

خراسان‌رضوی: شهرهای قوچان، فریمان، بجستان

خوزستان: شهرهای بندر ماهشهر، ایذه، بهبهان، شوش، شاوور، لالی، هفتگل، باغمک، رامشیر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن ملی وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دوم طرح اقدام ملی آذربایجان غربی مرحله دوم طرح خراسان رضوی ملی مسکن ثبت نام اعلام شده ۹ استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل

حامد کیخسروی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات بانکی طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گفت: با پرداخت این تسهیلات با بهره پنج درصد و با اقساط ۲۰ ساله گام مهمی در مقاوم سازی مسکن روستایی استان اردبیل برداشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین از آغاز روند معرفی متقاضیان طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به بانک‌های عامل در سال جدید خبر داد و افزود: با اجرای این طرح و با ارائه خدمات فنی در قالب نقشه‌های مهندسی، روند احداث مسکن مقاوم در برابر حوادث در روستاهای استان اردبیل تسریع می‌شود.

به گفته او، طی یک سال گذشته تمام سهمیه ساخت چهار هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل جذب شده و چهار هزار واحد مسکونی روستایی برابر آخرین ضوابط فنی و عمرانی مقاوم‌سازی شد.

کیخسروی  خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه در سال جاری شد و گفت: استان اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با مشارکت خود روستاییان در حال اجراست، جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

او میانگین نرخ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و افزود: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و ۶۴ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۶ هزار واحد از این واحدهای مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.

او در ادامه الگوی ساخت و ساز و مقاوم‌سازی مسکن در روستاهای این استان را معیشت محور و مطابق با شرایط و نیاز روستاییان عنوان کرد و افزود: در تهیه نقشه و ساخت مسکن روستایی، مطابق با نیاز و درخواست روستاییان اقدام می‌شود تا زندگی، تولید و نیاز روستاییان آسیب نبیند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود