Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در نامه‌ای به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بر تشکیل کمیته‌ای جهت تسریع در خریداری اقلام مورد نیاز برای مقابله با کووید ١٩، تاکید کرد.

به گزارش ایمنا بنابر اعلام وبدا، در متن نامه سعید نمکی خطاب به دکتر جمشیدی آمده است: «باتوجه به اینکه خریدهای ضروری جهت مقابله با بیماری کرونا باید در اسرع وقت انجام شود و از سوی دیگر نظارت بر این امور ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا لازم است سریعاً کمیته‌ای متشکل از نماینده آقای تقوی نژاد و آقایان دکتر عبداللهیان و دکتر حیدری تشکیل و کلیه خریدها را بررسی و صورت جلسه مربوطه را تأیید نمایند.

همین ترکیب در استان‌ها نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست، دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کلیه دانشگاه‌ها باید تشکیل شود.»

کد خبر 415224

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آخرین اخبار ویروس کرونا تجهیزات پزشکی سعید نمکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف

نخستین جلسه کمیته حل اختلاف اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اتباع و مهاجرین دارای کارت آمایش می‌توانند با مراجعه به کمیته حقوقی به طرح شکایات خود بپردازند.

او افزود: این کمیته روند رسیدگی به شکایت‌های اتباع را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف