Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ارزیابی جامع فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی احداث کارخانه تولید مس کاتد در مجتمع مس سونگون توسط پژوهشگران دانشگاه تبریز تهیه و به عنوان یکی از طرح‌های صنعتی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ارزیابی جامع فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی احداث کارخانه تولید مس کاتد در مجتمع مس سونگون توسط پژوهشگران دانشگاه تبریز تهیه و به عنوان یکی از طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این طرح، موضوع و نیز روش فرآوری مس کاتد را از چهار جنبه فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی مورد بررسی قرار داده و درنهایت دو روش مناسب برای احداث کارخانه تولید مس کاتد با عیار ۹۹/۹۹۹ درصد پیشنهاد داد که از جمله اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.
تعیین احداث یا عدم احداث کارخانه فرآوری مس کاتد، تعیین روش مناسب برای فرآوری از دیدگاه فنی، زیستمحیطی، اقتصادی و اجتماعی و رفع موانع احداث کارخانه که از طرف نهاد‌های نظارتی و NGO‌ها ایجادشده بود، از طریق استدلال‌های علمی و اقناع افکار عمومی از دستاورد‌های ویژه این طرح برگزیده است.   مشاور عالی پروژه، نظارت اجرای طرح و انطباق آن بر نتایج مطالعات از برنامه‌های آتی جهت توسعه طرح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز مس سونگون محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی