Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:28:01 GMT

گندزدایی معابر شهری سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۸۸۲

گندزدایی معابر شهری سمنان

معاون خدمات شهری شهردار سمنان از گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و تاسیسات شهر با بیش از 2.1میلیون لیتر محلول ضدعفونی خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد نجاریانی اظهار کرد: مرحله چهارم ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهر سمنان با استفاده از اکیپ‌های مناطق سه گانه و سازمان‌های آتش‌نشانی و فضای سبز شهرداری و با مشارکت سپاه ناحیه سمنان و نیروی انتظامی سمنان یکشنبه شب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مشارکت سپاه ناحیه سمنان و نیروی انتظامی سمنان و نیروهای مسلح در ضدعفونی معابر شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: اکیپ‌های شهرداری از سازمان‌های آتش نشانی و سیما، منظر و فضای سبز شهری و مناطق سه گانه شهرداری در قالب هفت دستگاه ماشین آلات سنگین، یک دستگاه واتر جت، بیست دستگاه سم‌پاش و پمپ کوله‌ای و هشت دستگاه ماشین سبک باری در کنار اکیپ‌های سپاه و نیروی انتظامی برای چهارمین بار معابر شهر سمنان، بازار و مجتمع‌های پزشکان این شهر را گندزدایی کردند.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان ادامه داد: از سوم اسفند ماه تاکنون بیش از ۲.۱ میلیون لیتر محلول پاشی و ضدعفونی جهت معابر و تأسیسات شهری، پارک‌های سطح شهر (مبلمان، نیمکت، وسایل بازی کودکان، ست‌های ورزشی)، بازار، بازارچه‌ها، میادین میوه و تره بار مرکزی، مجتمع‌های تجاری، ساختمان پزشکان، همچنین ضدعفونی مخازن زباله، سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، پل‌های عابر پیاده، ماشین‌های حمل زباله، ایستگاه‌های آتش نشانی، آرامستان، پایانه مسافربری و ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس و تاکسی و… در پی شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

نجاریانی با بیان اینکه گندزدایی معابر و اماکن شهری سمنان تا ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه دارد تصریح کرد: در حال حاضر سازمان‌های خدمات شهری شهرداری سمنان روزانه ۲۵ هزار لیتر صرف ضدعفونی و گندزدایی تأسیسات بوستان‌ها، پسماند، ناوگان حمل و نقل و بازارچه‌ها و آرامستان می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 415225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی منشور حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری سمنان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از وضعیت دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت شیراز با اعلام این مطلب گفت: در این نشست به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه طراحی راه‌های شهری و با توجه به مشخصات هندسی معابر مورد نظر، کاربری‌ها، نقش و عملکرد آن‌ها در دسته‌بندی‌های بزرگ راهی و تند راهی، شریانی و جمع و پخش‌کننده و محلی، سرعت مجاز معابر تایید شد.

هادی شه‌دوست شیرازی بیان کرد: سرعت‌های مجاز و مصوب شده ملاک عمل دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر و تابلو‌های انتظامی سطح معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خطاب به شهروندان گفت رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودرو‌ها در معابر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن تیم‌های سیار کنترل سرعت و گشت‌های خودرویی پلیس نیز فعال هستند.

حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شده به این شرح تایید شد:

بزرگراه‌های محلاتی، خلیج فارس، حسینی‌الهاشمی، شهید استوار، آیت‌الله حائری شیرازی، مهندسین و امام خمینی (ره): ۸۰ کیلومتر

بلوار دکتر حسابی و شهید چمران: ۷۰ کیلومتر

بلوار سرداران، رسول اعظم (ص)، رحمت، احمد بن موسی (ع)، شهید مطهری، آفرینش، شهید مدرس: ۶۰ کیلومتر

بلوار هفت تنان، جمهوری، شهید رجایی، دکتر شریعتی و امیر کبیر: ۵۰ کیلومتر

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری